/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft NET.framework
Fra : leob
Vist : 2317 gange
300 point
Dato : 08-10-08 09:54

Hver gang jeg starter PCen får jeg et advarselsvindue med
Citat
Microsoft NET.framework
Der opstod en ikke-afviklet undtagelæse i programmet. Hvis du klikker på FORTSÆT ignorerer programmet fejlen og forsø'gewr at fortsætte. Hvis du klikker på AFSLUT lukes programm,et med det samme.
StartIndex kan ikke være større end strengens længde.
Parameternavn StartIndex
DETALJER FORTSÆT AFSLUT

I Detaljer står bl.a. dette
Citat
Se slutningen af denne meddelelse, hvis du vil have detaljer om,
hvordan du starter JIT-fejlfinding i stedet for denne dialogboks.

.... mange linier med oplysninger .....

----------------------------------------
mscorlib.resources
Assemblyversion: 2.0.0.0
Win32-version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------

************** JIT-fejlfinding **************
Hvis du vil aktivere JIT-fejlfinding, skal værdien jitDebugging indstilles
i afsnittet system.windows.forms i konfigurationsfilen
for programmet eller computeren.
Programmet skal desuden kompileres med fejlfinding
aktiveret.

Eksempel:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Når JIT-fejlfinding er aktiveret, bliver alle ikke-afviklede
undtagelser sendt til den JIT-fejlfindingsfunktion, der er registreret på computeren, i stedet for
at blive afviklet af denne dialogboks.

Når jeg trykker på Fortsæt eller Afslut forsvinder vinduet og PCen kører tilsyleladende normalt.

Jeg vil da gerne af med dette viknduie, men hvordan?

leob

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 310 point
Dato : 08-10-08 10:02

Du afinstallerer og installer igen. Du kan hente og installere via microsoft opdate(brugerdefineret)

Kommentar
Fra : leob

Dato : 08-10-08 11:28

Nu har jeg afinstalleret alle versionerne
I Update har jeg gså prøvet at inst igen, men den afbryder med bemærkning om adminstrator rettighed. Da Jeg er den enste bruger, burde jeg jo have disse automatisk.
Nu kører jeg uden framework og det går tilsyneladende udmærket
Så må jeg se, om den auitomatiske opdatering finder ud af det.
Hvad bruges programmet til?
leob
Peet49 Jeg venter lidt med at acceptere

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-10-08 12:01

Det bruges til afvikling af 3D(videoog film)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-10-08 12:02

Har du ikke brug for det, kan du slette det i tilføj/fjern programmer i kontrolpanel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-08 13:13
Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 08-10-08 20:57

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-10-08 08:34

Selv tak.

Kommentar
Fra : line1989

Dato : 13-05-09 20:30

Hej.

Da jeg tændte min computer i dag havde jeg samme problem.
Har ikke installeret nogle programmer for nyligt.

Den skriver, at jeg skal indsætte CD-rom til "PhotoGallery" - når jeg trykker "cancel" kommer samme besked frem som i starten af dette spørgsmål.

Hvad er det præcis jeg skal installere og afinstallere igen?

Når jeg trykker "fortsæt" kommer den samme boks bare frem igen. kan ikke rigtig gøre noget ved den.

På forhånd tak.!

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 26-05-09 11:09

hej
har prøvet alle muligheder men problemet med photogallery er ikke blevet løst. vinduet dukker stadig op hver gang jeg starter
er detvirkeligt nødvendigt at kassere printeren?
kom med løsningen nødven
mvh
oleho

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-05-09 11:20

Gå i KØR, skriv msconfig, tryk enter, søg på fotogalleri, fjern fluebenet og genstart.