/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Free PDF printer
Fra : xteam
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 04-10-08 17:15

Nogen der kender et link hvor man kan downloade free en PDF printer. Jeg har selv en prof. som kører på XP men det kan ikke installeres under Vista som jeg kører på en anden PCer.

Derfor skal PDF printeren være opsat til at kunne køre under Vista.

Ville være rigtig godt hvis der en Vista bruger som kan sige god for en free PDF printer som vedkommende selv bruger og virker perfekt.

Accepteret svar
Fra : leob

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-08 17:22

Her er der nogle programmer
Du må selv checke deres Vsta egnethed
CutePDF
Gratis Program til udfærdigelse af PDF-sider
www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

PDF995
Gratis program til udfærdigelse af PDF-sider
www.pdf995.com/pdfedit.html

Win2PDF
Program til udfærdigelse af PDF-sider
www.win2pdf.com/?gclid=CI7Lwdypp44CFQESEgod5hVjYg

leob

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-10-08 17:38

http://da.openoffice.org/
har den integreret og den fungere perfekt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-08 17:58

cutePDF kører fint under Vista. Bruger den selv

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 05-10-08 09:03

Give away of the Day idag kan du hente et gratis program her:

http://www.giveawayoftheday.com/pdf-to-text/

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 05-10-08 09:04

Giveaway of the Day - PDF to Text

October 5, 2008PDF to TEXT – an easy-to-use software for converting PDF into the plain text format. The software supports all Adobe PDF modifications. The PDF to TEXT converter retains the layout and text of the original PDF file. PDF to TEXT is a highly efficient standalone software which doesn’t require Adobe Acrobat or Adobe Acrobat Reader installed.

You do not need any special skills to operate the software. Just drag and drop the document you want to convert to the main PDF to TEXT window and click Start Conversion.

Kører på Vista

Kommentar
Fra : leob

Dato : 05-10-08 10:13

for det første mener jeg at det anførte giveawayofthedays - tilbud er udløbet
... og så gør det jo det modsatte, altså fra pdf til word
leob

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 05-10-08 11:08

Tak for svaret leob, og tak til andre også gode svar.