/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fjernsyn i sort-hvid
Fra : beotry
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 29-09-08 22:07

Okay. Problemet er, at tv-signalet er i sorthvid, når jeg tilslutter min projekter.

Jeg har tilsluttet antennesignal til en gammel videomaskine (VHS) og derfra scart-->s-video til projekter. Det virker faktisk helt perfekt, når bare ikke jeg samtidig tilslutter min DVD-afspiller til VHS (og derfra til projekter), så er tv-signalet kun i sorthvid.
Nogle gode forklaringer? Og eller løsninger?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-08 22:18

Et scartkabel er defekt eller for dårlig kvalitet, d.v.s.
for tynde kontaktben.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 22:19

Køb et kvallitetskabel

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-09-08 22:20

jeps et kvalikabel og smid de gamle ud,

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-08 22:24

Altså et kabel til over 100 kr gerne med guldkontakter

Kommentar
Fra : lham

Dato : 30-09-08 08:01

prøv kontaktrens 60 eller tunerrens 600 spray på scartstikkets kontakter og vrik dem lidt når de er sat i