/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
større bryster
Fra : zantos
Vist : 1340 gange
300 point
Dato : 27-09-08 23:06

Hej jeg er kvinde 42 år... høj og slank.... har født 3 børn og mine bryster ser ud derefter...
vil gerne hga dem hævet lidt men hvor skal jeg gå hen..... hvad koster det er der nogen anbefalinger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-08 00:25

Jeg er en mand og har heldigvis ikke sådanne spekulationer hvorfor ikke være tilfreds mig sig selv og sit udseende, du kan alligevel ikke blive ved at ligne en på atten, her er en vejledende pris liste på plastik operationer, uden at vide hvad du ønsker, så skal du sikkert regne med en pris på cirka 30.000 kr. for selve operationen, oveni kommer konsultationen og efter kontrol, link her: http://www.daph.dk/alle_behandlinger_prisliste.asp det er en kosmetisk operation og du får sikkert ikke noget fra det offentlige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-09-08 00:26

Du kan bare tage nogle kg. på, så hjælper det på brysterne. Jeg har selv været på den, så jeg ved det hjælper og jeg er ikke overvægtig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-09-08 07:19

Måske skal Du først gå til lægen for at undgå de "mindre heldige" plastickirurger.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-09-08 08:43

Æhhh plastik mig her og plastik mig der..

Forstår det ikke.

Der er da ikke noget smukkere end en kvinde krop der ligner sin alder...også selv om tyngdekraften har sat sine spor.

Så jeg foreslår en psykolog i første omgang...inden du får din krop ødelagt.

Og skræk scenarer af fejloperede er lang.

Og dertil skal det gentages hver 10 - 15 år fremover..ellers kommer det til at ligne en tenninsbold i en sok.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-09-08 11:53

Jeg er enig med ved(heller)ikkealt...

Jeg har hørt, at der på verdensplan bliver brugt mange flere penge på brystforstørrelser og så Viagra... end der bliver brugt på forskningen i Alzheimers... Det vil formodentligt resultere i, at der i 2040 vil være en kæmpe gruppe ældre kvinder med henholdsvis store, dejlige, ungdommelige byster og en gruppe ældre mænd med en permanent erektion..
...men uden at ane, hvad det skal bruges til!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-09-08 12:09

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-08 13:21

Prøv at kig på denne side http://www.qvinde.info/ her kan du søge og finde klinikker.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-09-08 13:37

Tal med din læge - og hvis du er "heldig", og det er en tilpas stor psykisk belastning(!), så kan du måske få en henvisning til et løft på sygehuset.

Du skal bare være forberedt på, at der giver nogle mægtig store ar, som du så skal leve med i stedet for. Jeg har været igennem hele møllen, først med (for store) implantater, som siden blev taget ud, og derefter løft og reduktion - og ved altså hvad jeg snakker om.

Hvis du skal have det gjort privat, så undersøg frem for alt den læge, som du vælger. Jeg valgte Søren Hammen til implantaterne - og der var mit livs fejl. Og han er desværre ikke den eneste af slagsen - men de er "godt gemt i systemet", og blæser på, om de stadig må operere eller ej!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-09-08 13:37

Og hvor i Danmark er vi...?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-09-08 14:32

Kunstige bryster er normalt lavet af silicone.

De fås i princippet i to udgaver:
Løse til at sætte udenpå. De kræver ikke lægemedvirken og er lige til at tage af igen , når man fortryder.
Indbyggede som en plastikkirurg syr ind under huden. Skal også opereres ud når man fortryder.

Det er svært at sige hvilken slags der er mest frastødende.
De originale er under alle omstændigheder pænest efter min mening, uanset formen.
Nogle mænd og i visse kulturer foretrækker de lange løse, som kan slås op over skulderen.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-09-08 14:45

Ih, altså, drenge...!

Der er andet i livet end silicone-bryster - og hvis I lige læser spørgsmålet igen, så går det på at få dem hævet/løftet...!!!

Og det sker med kniv, saks og tråd, hvor de "rumpes op" - uden at der skal puttes noget i dem.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-09-08 16:20

Nå ja Ysseven

Jeg kan da ikke gøre for at jeg synes at det naturlige er det smukkeste...

Men indrømmer gør jeg dog at hvis det er så galt fat at denne kvinden kan få gemt arrene under pandehåret...så er der selvfølgelig grundlag for et operativt indgreb.

Og så kaldes det ikke længere kosmetisk...men nødvendigt....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-09-08 18:32

Citat
kan få gemt arrene under pandehåret...

- og så er panderynkerne også væk!!! det er ski' smart...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-09-08 19:04

Og så var der damen der havde fået så mange ansigtsløftninger at det rykkede i knæskallerne når hun blinkede med øjnene.

Og helt seriøst kan gymnastik også løfte, uden at der behøves at blive udviklet tykke muskler.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-09-08 21:21

Hej
Hvem har i grunden skabt alle disse kunstige brystproblemer? For filen da, vær glad for at de iøvrigt er raske og du ikke skal have dem fjernet på grund af sygdom. Livet hænger da ikke p i brysterne. . Fatter ikke fokus på det område Men man kan vel blive så besat af tanken at problemet bliver psykisk belastende.
Du har garanteret andre fordele, sats på dem i stedet for - køb en ordentlig BH og lad brysterne være hvor de er.
Mange hilsner Ingelein -

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-09-08 21:24

Hm.....
Så lige at din overskrift er STØRRE bryster. Det får man vel ikke af at få dem løftet? Glem alt om offentligt tilskud - det manglede da også bare!
Mange hilsner Ingelein med både til gården og til gaden - og det ligger heller ikke mere hvor det blev lagt - uden at jeg får mindreværdskomplekser af det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-08 22:45

Citat
Hvem har i grunden skabt alle disse kunstige brystproblemer?

Det er i hvert fald ikke os mænd !
Jeg mener at kvinder går meget mere op i brysternes udseende end os mænd.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-09-08 23:28

Hej Gambrinus
Næh, jeg tænkte såmænd heller ikke på mænd. Det er da ugeblade og medieverdenen, hvor kvinder er kvinder værst. Mænd skal heller ikke have skyld for alt.

Kvinder med store babser vil have mindre babser
Kvinder med små babser vil have større babser
Kvinder med faste babser vil have børn
Kvinder med børn får mindre faste babser
Altså hvad er problemet?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 30-09-08 12:58

Hej

Jeg vil sige at du skal tage og kikke på den her side http://www.nygart.dk/dk/plastikkirurgi/bryster/brystloeft.html det er et privathospital som hedder Nygart. De ved hvad de har med at gøre og dem kan du tage en snak med de kan sikker hjælpe dig med dit problem. Og deres priser de ligger i den gode ende af skalaen.

Håber at det kan bruges.
Med venlig hilsen
Mike

Ps. der står også på deres side hvordan hele forløbet forgår.

Kommentar
Fra : zantos

Dato : 03-10-08 18:11

hej til alle jer....

tak for jeres svar... virkelig noget jeg kan bruge til noget...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-10-08 18:19

Selv tak zantos

Du kan da ikke klage over mangfoldigheden i de forskellige svar...

Så nu mangler du bare at klikke på accepter på det svar som for dig var det bedste.

God weekend

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 11:23

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Æhhh plastik mig her og plastik mig der..

Forstår det ikke.

Der er da ikke noget smukkere end en kvinde krop der ligner sin alder...også selv om tyngdekraften har sat sine spor.

Så jeg foreslår en psykolog i første omgang...inden du får din krop ødelagt.

Og skræk scenarer af fejloperede er lang.

Og dertil skal det gentages hver 10 - 15 år fremover..ellers kommer det til at ligne en tenninsbold i en sok.

Hold nu kæft med det der! bare fordi du har dårlig smag, betyder ikke at kvinden her har dårlig smag.

Hvis hun får det bedre med at få silkone i patterne, og ja det kommer til at se bedre ud, end lange gamle hængepatter, så bliver hun 1. mere atraktiv 2. Hendes SELVTILLID ryger langt op, 3. Hun vil blive gladere i det lange løb. I det mindste når hun sparker til kalenderen om mange år, er hendes patter stadig gode.