/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Pirate Bay...
Fra : oldmanali
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 23-09-08 17:07

andre end mig der har problemer med at åbne PirateBay? Jeg har Cybercity som udbyder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 17:10

De er nok blevet "fanget"

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 23-09-08 17:30

det er ikke kun dig som har problemer med at komme ind på P.B. ......

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-08 18:33

Kan godt komme derind men det gik lidt langsomt.
Det er normalt at nogle gange er det langsomt så plejer jeg bare og vente til lidt senere.

Kommentar
Fra : oldmanali

Dato : 23-09-08 19:04

ja ...jeg ved ikke hva de havde igang ved 17' tiden, men nu er der ingen problemer! Enjoy, ligesom jeg

Godkendelse af svar
Fra : oldmanali

Dato : 23-09-08 19:05

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 24-09-08 12:26

Jeg har læst i et andet forum at der er vires på den omtalte side

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 14-12-08 22:56

Måske noget med dette at gøre !!

http://thepiratebay.org/thepiratebay.pdf

En sag der er blevet anlagt ved fogderetten. Men det gælder vist kun for cybercity/Tele2/sonofon

mvh scrubber