/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Værelse til leje !!!!!
Fra : ans
Vist : 887 gange
10 point
Dato : 22-09-08 20:12

I smalltalk er det jo ikke nødvendigt at stille et spørgsmål ... så det er der heller ikke her

Jeg fik tilsendt nedenstående link af min søn.

http://www.flytteklar.dk/udlejes/koebenhavn/lejebolig_52808.asp

Det er da en smart måde at udleje et værelse på .... du skal helst have egen bil, som du kan undvære 3 dage om ugen .... bo et andet sted i weekenderne .... samt betale 2.500 kr. pr. måned for 13 m2, men så får du også en masse dyr med

Du må godt have dine egne husdyr, men ikke fugle og fårekyllinger

Men det kan måske være en måde, at leje et værelse ud på

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 20 point
Dato : 22-09-08 20:22

Du goest, ans - hvad folk dog finder på.....

Udlejere må være totalt flade, når de vil leje værelset ud, som de jo faktisk har brug for - enten til dyr eller mennesker.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-09-08 20:38

Hun er jo ikke rask

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-08 20:41

Ve den stakkel der behøver værelset i en sådan grad at vedkommende tager imod tilbuddet.

Måske var det noget man skulle dyrke. Jeg har fire værelser med udsigt - det kunne måske give lidt ekstra.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 21:39

Jeg hørte godt udsendelsen "De sorte spejdere" på p3, hvor de ringede hende op

Mon skattevæsenet lyttede med.... det vil jeg da næsten håbe, med den husleje

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-09-08 22:16

Desværre så skal der nok være en eller ander der hopper på den, nu hvor universiteterne starter, så er der mangel på boliger.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-09-08 22:20

Her er hun også http://www.boligmangel.dk/bolig/ad_view.asp?adno=70965&utm_medium=feed&utm_source=rss

Nordsted1 - hvad endte udsendelsen "De sorte spejdere" med?

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-09-08 22:25

Ej manner også her: http://www.boligstedet.dk/boligannoncer/24066.shtml mon der er delfremleje tilladelse fra boligforeningen???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 22:28

Hyggemor.... bare at hun fortalte, at hun ikke havde fået minkhotellet igang endnu, hun sagde ikke noget om værelset var udlejet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-09-08 22:28

Hun er da en foretagsom dame

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 22:29

Hun fortalte også at hun havde tilladelse til at holde alle de dyr hun havde lyst til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-08 22:48

De Sorte Spejdere kan høres her

http://www.dr.dk/p3/spejder/forside.htm

ca. 40 min. inde på dagens program den 22. september.

Hun havde selv 3 ildere, men forventede "familieforøgelse" i begyndelsen af det nye år.
Den kommende lejer måtte ikke have fårekyllinger, da det ville være en lækkerbidsken for ilderne.

Den ene af hendes hunde kunne man sammenligne med en buldog på sterorider.

Ja hun måtte godt have alle de "husdyr" som hun havde lyst til.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-09-08 23:19

Jeg troede faktisk, at dette var en joke, men efter at have hørt indslaget fra radioudsendelsen, rejser mine nakkehår sig altså.

Citat
Hun fortalte også at hun havde tilladelse til at holde alle de dyr hun havde lyst til

Det nægter jeg ganske enkelt at tro på, at denne tilladelse haves.

Dan-Ejendomme og også KAB har boliger på Bagsværd Hovedgade, mon det er een af deres lejere?

Jeg er mundlam

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-08 00:03

Hun bor til leje? Jeg er helt enig med hyggemor. Hvor må man have alle de husdyr man har lyst til?

I en ejerbolig men i en lejebolig?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-08 00:18

Måske det bare er noget, hun tror, hun har - dyrene........

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-08 00:30

Citat
at der er selvfølgelig er lyde fra både ilderleg samt hundeleg

Min generthed afholder mig fra at fortælle, hvad jeg fejllæste "ilderleg" som.

Jeg kom i skyndingen til at ombytte de to første bogstaver.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 23-09-08 09:41

Er hun skør i hovedet ?
Hvordan kan hun bare tillade at behandle andre sådan ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-08 10:34

tararam... man kan jo bare lade være med at leje værelset

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-08 13:21

Gambrinus -

Nordsted1 - tararam har da lejet værelset ubeset

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-11-08 17:13

Tak for svaret Camillasmoster

Det var ikke et værelse jeg ville leje, men teksten var da sjov nok

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-08 17:18

Velbekomme, ans - ja, man bliver da heldigvis stadig forbløffet