/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Backup på CD
Fra : Chr-Viskinge
Vist : 456 gange
45 point
Dato : 16-09-08 10:35

Hvordan laver jeg en backup på en CD?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-08 10:50

Af HVAD ?????

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 16-09-08 13:00

Mine dokomenter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-08 13:15

Hvis du vil være sikker på at få det hele med kopierer du blot dokumentmappen over på CDen...

Hvis du kopierer mappen ind på en tom CDskive vil den helt automatisk brænde den....

Men brug dog en "pind"/stick - det er da 20 gange nemmere....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 13:39

Og hvis det er en bærbar med kortlæser (eks. SD) så kan kortet låses bagefter så du ikke sletter ved en fejltagelse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-08 14:47

Den bedste backup ligger på papir

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-09-08 20:16

Start dit brænderprogram og tilføj dine dokumenter og tryk så brænd. Jeg synes det er en god ide at brænde en CD eller DVD som backup. Den sletter man da ikke bare lige. Jeg gør det selv et par gange om året. Så bare gå i gang.

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 17-09-08 07:56

Hvilket brænderprogrammer findes der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-08 08:01

Har du brænder i din maskine har du også brænderprogram....

Hvilket ved kun du...

Men du behøver ikke starte noget andet end stifinder...

Flyt filerne ned på dit brænderdrev - så går den selv igang... (bare der er en tom skive i)