/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Videograbbing
Fra : jumbovorre
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 14-03-03 19:30

Hej alle!'

Jeg har li købt mig en dvdbrænder og vil nu gerne have et videograbbingkort! Jeg har kigget på dette h t t p : / / w w w.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1259.....

Er der nogen der har andre erfaringer?

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 14-03-03 19:51

Hi Steffen,
Et skærmkort som hedder Radeon All in Wonder, der findes flere typer 7500 8500 dv 9000 og 9700
fæller for dem er at de er skærmkort med analog grapping incl TV tuner og ligger i prisklasser fra ca 1700 til 4500 kr
en masse software er med som for eks Ulead video redigering.
OW
SE hhtp://www.ATI.com

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 14-03-03 23:09

det kortet primæsrt skal bruges til er at overføre gamle VHS bånd over til DVD! er det muligt med det jeg beskrev før.... Da kortet ikke er noget jeg regner med at komme til at bruge så meget må det gerne være billigt!!!

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 15-03-03 07:29

Det er det også hvis vi taler om et godt skærmkort om gerne koster 1100 til 1300 kroner så er de sidste 5 til 600
det du betaler mere og her har du så også software som et TV som er ud udviklet med Home Theater som målsætning.
OW

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-03 07:35

Hej,

Jeg har selv er Pinnacle Studio PCTV Rave i min PC og det fungere fint (Kr. 295,-) http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=TV%2DKort men du skal ha' en hulens masse HD plads for en videofilm på 3 timer fylder 8-9 GB som AVI format, når du så brænder dem over på CD i MPEG format fylder det 3 stk. CD
Husk at købe de rigtige kabler med.

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 10-05-03 07:37

Tak for svaret CLAN.