/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af DVD-afspiller
Fra : Palmen
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 13-09-08 11:08

Jeg overvejer at købe en DVD-afspiller med egen harddisk

Jeg har denne her i tankerne http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=714&pf%5Fid=6070982

Er der nogle der har tips om hvad jeg skal være opmærksom på ved køb af en dvd-afspiller eller har links til en guide eller lign ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-08 12:44

Hvad mener du med "guide"....

Der er ikke så meget at være opmærksom på udover at den har det DU skal bruge .....

Generelt får du hvad du betaler for....

Så er harddisken stor nok til dit forbrug - så er det bare at gå til den....

Optagekvaliteten er ens på dem alle.... (det sætter du jo selv)

Faciliteter(kvaliteten af softwaren) og harddisk er så det der bestemmer prisen....

Jeg ville nok fra start sørge for at få ledninger med så det kan overføres og redigeres på PC - det vil du hurtigt få brug for - men det er normalt extraudstyr...

En harddiskoptager er jo i realiteten ikke andet end en harddisk med videosoftware.... (kunne lige så godt være din komputer)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-09-08 21:36

Hvis det var mig der skulle købe en nu, så ville jeg da købe den du har foreslået. Det er et godt tilbud.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 14-09-08 13:21

Hvis du skal optage og gemme i god kvalitet, bliver 160 GB hurtigt for lidt. Jeg har selv en ældre model af den du har kigget på, det er en udmærket maskine, men som sagt, 160 GB er ikke ret meget - næste gang skal jeg have mindst dobbelt så meget plads. Jeg optager i 3. bedste kvalitet, for at få plads til mere, og det er møgirriterende, når jeg for en rimelig merpris kunne have fået en større harddisk.

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 21-09-08 12:27

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 12:30

Selv tak....