/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
xbox360 / ps3
Fra : chicapigen
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 08-09-08 22:05

hey kandusser

her kommer lige et spørgsmål fra manden i huset !!!!

han har lige diskuteret med kammeraten om de to spille maskiner. min mand påstår at man kan spille live over nettet GRATIS på dem begge to , men kammeraten påstår at det er gratis med ps3 og det koster penge med xbox360

HVEM AF DEM HAR RET

DET ER HÅNERETTEN DER ER PÅ SPIL HER !!!!!

venlig hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 08-09-08 23:32

Dog er PlayStation 3 den mest avancerede spilkonsol til dato, og agter man at give sit barn en konsol i julegave, skal man huske på, at det er gratis at spille på nettet med sin PlayStation 3, og som barn kan det være dyrt at skulle betale 59 kroner om måneden for at spille online, som det koster at spille online med sin Xbox 360– og online spil giver de i forvejen dyre konsolspil længere levetid.

herfra http://www.gamepad.dk/indhold/blog.asp?id=77

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 09-09-08 11:57

Tak for svaret Nordsted1.

så er håneretten fastslået

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-09-08 15:11

jamen ps 3 er ikke ikke så god som xbox?