/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
tastatur & mus virker ikk
Fra : bibsamie
Vist : 585 gange
300 point
Dato : 04-09-08 15:52

hvad kan grunden være til at min mus og tastatur ikke virker mere Laser 5000 kører Vista Ultimate opladning samt batterier er ok der kan ikke opnåes kontakt, lejlighedsvis virker tastaturet men ikke musen.
har tilsluttet kabel tastatur samt mus så virker det helt ok

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 04-09-08 16:04

Hvis de taber strømmen, skal de aktiveres igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 16:18

Hvad er det der ikke virker - det virker lidt rodet....

Er det et trådløst tastatur og mus der mister forbindelsen...

Med kabel siger du jo det virker udmærket...

Hvis sender/modtager har været pillet af skal den nok lige "indkodes" igen....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-08 17:00

Der skal lige trykkes på alle 3 connect knapper (måske med en kuglepen)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 04-09-08 19:03

jeg har adskillige gange trykket på connect knapperne uden det hjælper, som skrevet har jeg sat kabel tastatur samt mus til og så virker det selvklart, men det virker ikke med laser 5000 trådløs, det skal siges at det har virket udmærket i lang tid, men pludselig ikke.

musen er fuldt opladet og der er nye batterier i tastaturet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 04-09-08 19:14

Du må lave en fejl i connect fasen....

Bevares - det kan selvfølgelig være defekt - men det kan du jo så prøve hvis du kan låne et andet.....

Eller afprøve det på en anden komputer....

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 04-10-08 18:53

Tak for svaret refi.