/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mads vang
Fra : Uffe29
Vist : 415 gange
2 point
Dato : 13-03-03 14:07

Håber lige du tager et kig mere http://www.kandu.dk/dk/spg/12559.... Jeg kan forestille mig at du som ny bruger har glemt at sætte flueben nederst

Jeg bor og arbejder i sverige, og der er netop stoppet en dansker som hedder mads og jeg mener også det var noget med vang.
Det var absolut ikke for at genere dig på nogen som helst måder...tværtimod

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 2 point
Dato : 13-03-03 19:44

hvad er der egentlig på det link du giver, for den virker ikke..

huuuiii se en kakaofugl------------------>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 19:48
Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 22-05-03 20:27

Tak for svaret Melander.