/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mangler netværkscontroler
Fra : Numan
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 29-08-08 20:00

hej jeg mangler netværkscontroller/driver til acer aspire 7720, har ledt alle steder også på acer`s hjemmeside på min support cd, men den er ikke til at finde, håber der er nogen der kan og vil hjælpe mig, uden netværkscontrolleren kan jeg ikke gå på trådløstnet med den hjælp.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-08 21:04

Du kan måske se hvad din controler (netkort) hedde, og så kan du måske bedre lede efter den.

start > programmer > tilbehør > kommandopromt
skriv ipconfig /all
enter

Nu vil navnet på begge netkort og deres MAC adresse måske vise sig.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-08 01:04

på denne side kan jeg finde alle tre drivere
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7720.html

gå ned under vista --> driver and utilities --> nede i bunden af listen ligger alle tre
wlan broadcom & wlan atheros & wlan intel
så er det bare et spørgsmål om hvilken en du skal bruge.
hvis du har mac adressen på det trådløse kort kan du slå det op på http://coffer.com/mac_find/

Annuller spørgsmålet
Fra : Numan

Dato : 02-10-08 12:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål