/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor der det billigst at købe Cd'ere i T~
Fra : kgp43
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 13-03-03 10:46

Hejsa,

Hvor er det billigst at købe cd'ere i Tyskland?
Gerne et sted hvor man kan få 100 Stk 700Mb for under 200.-

Accepteret svar
Fra : Mads_Vang

Modtaget 110 point
Dato : 13-03-03 10:46

Prøv denne her!

http://www.nierle.de/

Godkendelse af svar
Fra : kgp43

Dato : 13-03-03 10:47

Det var sku hurtigt, det var præcis det jeg søgte. Takker for hjælpen :)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 11:35
Kommentar
Fra : kgp43

Dato : 13-03-03 11:57

Virker ikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 12:12

Nej den er åbenbart nede lige nu

Er der nogen som har fundet den fysiske adresse på http://www.nierle.de/

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 13-03-03 12:29

Det er ikke for at skabe dårlig stemning, men jeg blev lovet 100 point....... Er der nogetn der ved hvorfor jeg ikke har fået dem?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 12:37

måske fordi du ikke er superbruger ???
Lidt nysgerrig....er du lige flyttet fra sverige

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 13-03-03 12:49

OK Sorry... Bare fordi man ikke har et så kedeligt liv, at man kun sider og sviner folkt til fordi de måske spørger om en eller anden ting der logik for en selv.... SKAL MAN SÅ KALDES SVENSKER????????? Hvem tror du deu er? har du en eller anden formel ret til at kalde hr. hvem som helst svensker bare fordi de spørger om en eller anden ting som du VED!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 13:00

hey hey.....godt ord igen. Jeg bor og arbejder i sverige, og der er netop stoppet en dansker som hedder mads og jeg mener også det var noget med vang.
Det var absolut ikke for at genere dig på nogen som helst måder...tværtimod

okay !!!