/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Piaskov din bandit
Fra : achtonfem
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 26-08-08 12:20

Ja, men så blev det da indrømmet af piaskov angående at snyde "lidt" med pointene:

Citat
Det skal du slet ikke bryde din lille hjerne med det ordner vi selv
Det forholder sig sådan at vi ved hvornår det er , og det er i dag eller i morgen

http://www.kandu.dk/spg125550.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 12:25

Citat
skal der så ikke komme et "tak for hjælpen Pia" fra Nordsted1 så I kan dele lidt point?

Citat
Det skal du slet ikke bryde din lille hjerne med det ordner vi selv

Teil, det behøver ikke nødvendigvis være med point vi deler vel

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-08 12:30

Citat
ans

Dato : 26-08-08 12:27

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Det forholder sig sådan at vi ved hvornår det er , og det er i dag eller i morgen , men o.v.n. ville ikke optages i på bestemt liste så derfor gør vi det på vores måde.

Der er måske en grund til at o.v.n. ikke ville optages på "fødselsdagslisten"

Jeg synes, at man bør acceptere brugernes ønsker. Et nej er et nej og det uanset om andre brugere har kendskab til datoen.

Det er så min holdning.

http://www.kandu.dk/spg125550.aspx#1428723

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 12:44

Ans jeg kan godt forstå din holdning.... men nu er det sådan, at vi selvfølgelig har spurgt fødselsdagsbarnet før tråden blev oprettet. Vi er jo ikke ude på at genere folk

Forøvrigt har der været tidligere været oprettet en tråd til. o.v.n på hans føs'da, så det er ikke den helt store hemmelighed hvornår det.

(hint, for to år siden af Miritdk)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 12:48

Hold da op hvor jeg kan skrive "sort"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-08 12:56
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-08-08 13:54

Citat
http://www.kandu.dk/spg125075.aspx#1424942
, jamen så kan der jo ikke deles point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-08 16:05

Er det her man kan dele point.
Eller skal de først deles ud.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-08-08 16:29

Eyvind her kan man alt, især hvis man MEGET gerne vil forøge sine point. Personligt er jeg snart oppe på 2.000 Supergodedejligepoint.

Hvis du op til de tunge drnge (piger?) er det nok ikke i dette indlæg da jeg ikke er lige så god som visse andre til at få mine point til at yngle

Kommentar
Fra : cjuul

Dato : 26-08-08 19:06

God aften.
Hvorfor må piaskov og nordsted1 ikke ønske tillykke ??
Jeg syntes da det er en god ide .
V.H, cjuul.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-08 19:29

Citat
Hold da op hvor jeg kan skrive "sort"

Ja hvis du skrev med hvidt kunne nan ikke se det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-08 19:29

Glemte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-08 19:31

n=m

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-08 19:38

LIVET er letter hvis du ikke siger din mening

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 19:47

IIh altså Dr_dem, du ved da bare så meget, at det er lige før du kan undvære hovedet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-08 20:02

Citat
cjuul

Dato : 30-04-08 13:07

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Ja hun skal da ikke forvente hjælp fra mig fremover med den holdning

Prøvede lige for sjov at kigge. Hun har 14 profiler så pas på med hvad i siger. Mig har hun også lige svinet til ??? Ved ikke af at jeg har gjort hende noget !!

Ja ja ja, jeg ved det ikke har noget med spørgsmålet at gøre, men det er jo smalltalk. Jeg så lige at cjuul var til stede.

Det kunne måske være at cjuul kunne svare på ovenstående. Hvor har du de oplysninger fra? Vi har ikke tidligere deltaget i samme spørgsmål.

Jeg sendte et privat indlæg til dig ... intet svar ...

Du kommer med nogle beskyldninger, som du ikke kan bevise.

Så vis i denne tråd, at du har ryggrad. Jeg tror, at du har flere profiler !!!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-08 20:06

Denne tråd er der ved at gå and i fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-08-08 20:32

Citat
Jeg tror, at du har flere profiler !!!!!!
- de er jo alle stedder !! Incl. mig: jeg er også Refi og Peet49 + et par jeg ikke kan huske....

Godkendelse af svar
Fra : achtonfem

Dato : 08-09-08 09:04

Tak for svaret ans. De fortsætter sgu nok med at snyde fremover også

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-08 17:53

Selv tak