/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke o.v.n.
Fra : piaskov
Vist : 830 gange
125 point
Dato : 26-08-08 10:45

http://www.youtube.com/watch?v=SiICITvwaow&feature=related

Ja ja så kan folk jo selv tænke over om det er i dag eller ????

Men du ønskes 1000 gange tillykke med dagen.
Tak for din altid positive måde at være på og evige hjælp
Maaange hilsner Pia og Nordsted .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-08 10:53
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-08-08 11:50

Citat
Pia og Nordsted
- skal der så ikke komme et "tak for hjælpen Pia" fra Nordsted1 så I kan dele lidt point?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-08-08 11:55

De takker squ over en dag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-08-08 12:12

Citat
skal der så ikke komme et "tak for hjælpen Pia" fra Nordsted1 så I kan dele lidt point?

Det skal du slet ikke bryde din lille hjerne med det ordner vi selv
Det forholder sig sådan at vi ved hvornår det er , og det er i dag eller i morgen , men o.v.n. ville ikke optages i på bestemt liste så derfor gør vi det på vores måde.
Nu er achtonfem og Teil hermed udelukket for yderligere kommentarer i denne tråd.
Så kan DU/I sq lærer det kan i . Idioter
o.v.n. er sq et af de mest positive og hjælpsomme mennesker der er i dette forum , men det har i sq ikke hjerne til at se og fatte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-08 12:27

Citat
Det forholder sig sådan at vi ved hvornår det er , og det er i dag eller i morgen , men o.v.n. ville ikke optages i på bestemt liste så derfor gør vi det på vores måde.

Der er måske en grund til at o.v.n. ikke ville optages på "fødselsdagslisten"

Jeg synes, at man bør acceptere brugernes ønsker. Et nej er et nej og det uanset om andre brugere har kendskab til datoen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-08-08 12:31

Citat
Et nej er et nej og det uanset om andre brugere har kendskab til datoen.

Jammen ans vi har fået lov !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 12:38

Nemlig Ans piaskov har spurgt i privaten om der måtte komme en tillykke tråd, det har jeg ikke noget imod men jeg vil ikke på listen uden for Kandu, den som Manse993 har lavet og det håber jeg Manse respekter.
Mange tak piaskov og Nordsted1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 12:43

det er først nu at jeg ser videoerne, de er sjove begge to

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-08 12:59

ok o.v.n.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-08 13:36

O.v.n. Og jeg takker også for din venlige og hjælpsomme opførsel her på Kandu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-08 13:38

Tusind tak for lykønskninger, desværre må jeg forlade jer nu arbejdet kalder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:46

med dagen o.v.n
Jeg lægger helt sikkert ikke nogle på lisen som ikke vil
være på den og vis der er nogle der er på den og vil slettes så skal de bare skrive det og jeg fjerner den/dem
med det samme
Iøvrigt så er alt som foregår på kandu at finde på google.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:47

listen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-08-08 19:42

Det var jo ærgeligt Ans ....Hvor skal du så stikke din altid retfærdighedssøgende blandesnot hen???? hi hi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-08-08 19:44

Citat
Hvor skal du så stikke din altid retfærdighedssøgende blandesnot hen

Den var sq god suno. Tak skal du ha !!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-08 01:53

Tak for lykønskning fra Manse også nu er det så dagen, det vil jeg godt afsløre, min modstand mod at blive sat på liste, skyldes lidt at jeg ville blive flov hver gang jeg glemte en på listen nu kan jeg bare holde øje med tråde som bliver oprettet af dem med den gode hukommelse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-08-08 08:30

Til endnu mer lykke ...så....men sig mig lie ...har du indflydelse på vejret ??? Min bedre halvdel har i morgen og udover at hun er lidt rund er hendes føsdag total..rund Så jeg fiser rundt og sætter telte med borde stole osv. pyha hmmm ja det er jo for tidligt at skylle med bajere

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-08-08 08:49

Tillykke med fødselsdagen o.v.n. - håber du har tørvejr i det jyske

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-08 10:06

Jeg ser kun listen som vejledning til dem der går op i traditioner og synes det er sjovt,jeg kunne ikke drømme om at føle mig forpligtet til at sige tillykke til alle på den,husker jeg det,ok,husker jeg det ikke,ok,det kan ikke gøre mig vis jeg ikke vil eller husker at sige tillykke
Endnu en gang

Manse ville huske det 9933

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-08 13:48

Tak for lykønskninger desværre er vejret ikke hvad det burde have været men jeg har fået en trådløs vejr station, mon ikke den kan ændre ved det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-08 14:23

Altså den dersens trådløse vejrstation, har den en direkte forbindelse til de højere magter, så må du godt lige tage den i brug NU, tak

tillykke endnu engang, ... en god gerning kan ikke gøres for tit

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-08 14:43

Han har fået den til at virke.....................skyerne kommer her over.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-08-08 15:29

ja nu har du selv røbet det
Så mere tillykke med dagen. Du er vel på job nu så du ser det jo ikke før dagen er omme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-08-08 16:47

Også lige et tillykke fra mig

mvh klaudi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-08-08 20:00

Citat
Han har fået den til at virke.....................skyerne kommer her over.

Du har da ret Eyvind det er o.v.n.' s skyld det tisser ned her i øst danmark

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-08 20:32

Men ok hvis o.v.n. så kan ha' en go' føs'dag - så pyt da.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-08-08 22:46

Øhh Vandpyt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-08-08 23:18

Citat
Øhh Vandpyt

HøHø suno.
Tillykke med fruen i dag. Håber i har haft en god fest

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-08-08 23:28

Det sku da førs d 28 såee snart, men takker

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 125 point
Dato : 28-08-08 01:15

Så kan jeg være den første som siger TILLYKKE til fru Sunowich nej vejrstationen er ikke pakket helt ud endnu, det må vente til weekenden når jeg har mere tid, her blev der tøvejr cirka klokken 16

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-08 09:40

Ja så slutter vi her med den tråd o.v.n. håber kagen blev god !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-08 01:43

Tak, kagen blev god