/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mit tastatur driller.....
Fra : lollermuus
Vist : 1115 gange
50 point
Dato : 24-08-08 19:46

Hver gang jeg trykker på space laver den et 0, som hele tiden skal slette, hvorfor det ????
Håber der er en der kan hjælpe. c",)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-08 19:49

prøv lige at klikke på æ ø og å - og på = ? og `

jeg havde fejlen en periode for få dage siden og det hjalp at slette alt i internet explorer - rense med Ccleaner og genstarte

håber det bare er det samme for dit vedkommende

Kommentar
Fra : lollermuus

Dato : 24-08-08 19:52

Hrmm det sker der ikke noget ved....
Og hold da fast hvor er det irriterende, men tak for svaret....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-08 20:07

opgiv ikke nogen kommer måske med en løsning før eller senere

er det ligemeget hvor du skriver ????

har du forsøgt med at systemgendanne til før det skete ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 24-08-08 20:19

har du for i øvrigt forsøgt med at rette filsystemet til ?

denne computer - højreklik på c drev - egenskaber - funktioner - undersøg nu - vælg "ret fejl i filsystemet automatisk - genstart og lad køre efter genstart.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-08-08 20:34

nyt tastatur

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-08-08 20:35

du har sikkert spildt kaffe i det

Kommentar
Fra : lollermuus

Dato : 25-08-08 10:57

Niks drikker ikke kaffe

Kommentar
Fra : lollermuus

Dato : 25-08-08 11:37

Har prøvet med at systemgendanne, køre ncleaner og rette filsystemet til, har engang haft fejlen før, men der gik den væk lige pludselig af sig selv....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-08 11:47

tastaturfejl som sagt

Kommentar
Fra : lollermuus

Dato : 25-08-08 14:59

Nu har jeg fået rettet fejlen, har slået Num lock fra, det har hjulpet....
Damn hvor bliver man klog...
Takker for forslagene.

Godkendelse af svar
Fra : lollermuus

Dato : 25-08-08 15:00

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-08-08 03:37

velbekomme - forresten det med numlock har jeg da været ude for engang også