/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Forhandler hjemmesider.
Fra : Jesper_wood
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 22-08-08 18:44

Heyson Kandu'er

Sidder og undersøger priser på div. hardware / spil online,
og derfor klikker jeg ind på:
www.fona.dk
www.merlin.dk
www.bilka.dk
www.kvickly.dk /nettovet

da det er de fysiske butikker jeg har i området.

og sys sku at disse sider er røv dårlige, manglende information, manglende billeder osv osv.
men www.elgiganten.dk har da en del mere styr på dette, og virker rigtig god.

( ved godt at det er billigere at købe div. ting på nettet og bruger det også meget. )

Spørgsmål:

Hvordan kan det være at disse store kæder ikke gøre mere ud af deres sider ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 18:50

Fordi de hellere vil se folk i butikkerne

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-08-08 08:25

Fona og Merlin burde se efter el-giganten og gøre det bedre.
Bilka og Kvickly's varesortiment er anderledes bredt, og begge har lav service på det elektroniske område, de sælger væsentligst slagtilbudsvare på området, så det er nok årsagen til at de ikke står mål med el-giganten.

Derudover er virksomhedsledelsen sandsynligvis på et andet og mere moderne niveau i El-giganten.
Hvilket igen er en sandsynlig årsag til at de satser mere på nettets informationsmuligheder.
Nogle El-giganten butikker (måske alle) har da også en first-level teknisk IT support i butikken.

Ovenstående er IKKE en stillingstagen til hvorvidt den ene er bedre end de andre på den lange bane. !!! - Blot mine tanker i forbindelse med dit spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-08 08:50

Jesper.. vil du afslutte dette spørgsmål ?

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 21-10-08 15:09

Tak for svaret JensT.