/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Memory kort opføre sige meget!
Fra : HanSSoN
Vist : 386 gange
300 point
Dato : 21-08-08 12:14

Hej alle sammen.

Ja jeg har et 8gb mc, og der er lidt problemer med det.
Opføre sig meget underligt. først begyndte det bare at slette det jeg hade overført til den.
så kom der bare nogle gamle mapper frem, som jeg har slettet for noget tid siden. så begyndte den at skrive nogle mærkelige symboler på mapperne???
Og hvergang jeg formateret den (som fat32) var mapperne der stadig, nu er det kommet der til hvor den bare er stået af, min pc kan godt se den i diskhåndtering. Men der er intet media 0mb.
Men den bliver registret både i stifinder og diskhåndtering. Men man må ikke formater eller trykke sig ind på memory kortet.?

Når jeg prøver at klikke mig in på memory kortet.
http://fotoupload.dk/files/print_img.php?fil=18390

Når jeg prøver at formatere.
http://fotoupload.dk/files/print_img.php?fil=18389

Når jeg kigger i diskhåndteringen.
http://fotoupload.dk/files/print_img.php?fil=18391

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 12:18

formater i ntfs

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 12:19

Citat
Og hvergang jeg formateret den

Det gør man da kun én gang for alle.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-08 12:48

jeg har jo prøvet at formater 20 gange hver gang den f..kede op og lavede masser af mapper som ikke skulle være der.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-08 12:52

Og teil hvis du ikke har noget at sige, så stop med at skriv! tak. du hjælper jo ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 12:59

Et memorycard der SELV arbejder

Hvad er dog det for et ?

Problemet:

Din kortlæser understøtter IKKE HC-kort (high capacity)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 13:05

Citat
Og teil hvis du ikke har noget at sige, så stop med at skriv! tak. du hjælper jo ikke.

Du er squ da snotdum idiot.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-08 13:05

ja ok..men det er et hardware problem eller software?

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-08 13:12

jeg har et på 2gb som virker fint. men det er jo heller ikke så stort et kort!

Hvad gør jeg refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 13:21

Køber en NY kortlæser eller bruger telefon/camera (hvad du nu har købt det til) og formaterer det deri - ligeså bruger det derfra til overførsler osv.....

Komputeren KAN ikke læse det med den læser der sidder i.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 13:22

Problemet er kun for kort fra 4Gb og opefter....

De kræver en HC-kortlæser

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-08 15:17

ok bare iorden... jeg prøver af anskaffe min en HC-kortlæser hvis det virker få du de 300 point. ok tak for svarne...hygge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 15:48

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-08 18:41

Du husker lige at sætte din kortlæser og kort ind i USB porten efter at comp. er startet op.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 19-10-08 20:26

kortet var defekt og kom ikke til at virke. men har købt et nyt 8gb og virker fint og behøver ikke en HC-kortlæser for at formater og læse kortet!!! men tak for de mange svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 20:49

Citat
og behøver ikke en HC-kortlæser for at formater og læse kortet!!!

Selvfølgelig gør du det, men det har du åbenbart