/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kabinet blæser.
Fra : mseest
Vist : 281 gange
50 point
Dato : 11-03-03 22:38

Min computer bliver meget varm, da den er overclocked P4 2400 --> 2800 med standard køl.
Jeg har tænkt på at få sat to stk kabinet blæsere i, for at få temperaturen i kabinettet længere ned.
Det skal være 80x80x? samt gerne så lydløse som muligt.
Jeg har kigget på Papst og Thermal Take.

Er der nogen som erfaringer med kabinet kølere? Hvilke vil I anbefale og hvor er de billigst?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-03-03 01:12

Jeg vil skynde mig at anbefale dig en stærkere processorblæser, for én ting er at køle kabinettet, men du kommer ikke udenom at din processor bliver alt for hårdt belastet ved for svag køling.....

Så fat på en motherf*cker-effektiv Thermal Take blæser, og igang med at skifte -- hellere bruge lidt flere penge på at få støjsvag DIREKTE køling, fremfor at køle kabinettet... Det er IKKE kabinettet der kører dine programmer!!!

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 12-03-03 01:34

vel talt h_blunck