/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Usb lagerenhed ustabil
Fra : rikke1234
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 04-08-08 22:21

Min pc har svært ved at læse filer fra usblagerenheder, kamara mv.

Tidligere popede der et vindue op hvor man kunne vælge hvad man ville foretagesig, gemme afspille mv. Dette gør der ikke mere. ligesom det kan være svært at få adgang gennem stifinder.

Der er ingen problemer på min anden pc.

Nogle der ved hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-08-08 00:01

Hvad er det for en PC som har problemet? Hvilket styresystem?

Kommentar
Fra : rikke1234

Dato : 05-08-08 10:00

Dell Dimension 8300

Windows xp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 12:02

Det kunne være et driver problem, ind i Enhedshåndtering for at se efter gule spørgsmåls tegn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-08-08 12:58

Hvis du har opdateret XP, så skal du gøre som O.v.n. skriver. Se om der er gule spørgsmålstegn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-08 13:53

Prøv lige.
wintast+e
i stifinder > h-klik på dit lagermedie > åbn automatisk afspildning
er kan du bestemme hvad der skal ske

Dette er set i Vista men det er nok det samme i XP