/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
DVD + RW
Fra : ejgild01
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 31-07-08 12:55

For at at kunne skrive på på DVD + RW skal den formateres og det har jeg problemer med

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-08 13:06

jammen det var da ærgeligt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-08 13:36

hvilket program bruger du.
kan din brænder "køre" med den typr DVD /RW som du lægger i.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 31-07-08 13:41

Man kan godt brænde helt normal på den med fx dvd decrypter, også bare slette hele disken igen med nero

Kommentar
Fra : ejgild01

Dato : 31-07-08 14:12

jeg mener at mediet skulle kunne bruges som en slags harddisk altså slette og lægge på som man har lyst

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-07-08 14:15

Det kræver et program som for eksempel InCD, der er et ekstra program til Nero.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-08 15:47

Prøv og forklar hvad det er du gør...

Jeg ved nu ikke om det skal formateres det skal det vel men det gør den da når du brænder.
Og når du har brændt en ReWriteable DVD så skal den slettet igen før du kan brænde en ny film på den.

Jeg bruger Nero og når jeg prøver og brænde på en CD-RW som jeg har brændt så spørg den bare om jeg vil slette disken og det gør den så.

Prøv og forskal hvad du gør og hvilket program du bruger.

Du skal så også vide at det er "desværre" mange formater som kan forvirre.
F.eks er der en som hedder DVD-RW og en der hedder DVD-R og DVD+R så hvis du skal bruge en DVD som passer til din brænder.

Der står ude på skuffen hvilket format den kan brænde. Check at det er det samme som står på de DVD'er du prøver at brænde.

Godkendelse af svar
Fra : ejgild01

Dato : 31-07-08 17:27

Tak for svaret scootergrisen.