/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Vistaview Saber 2020 Dual Anal
Fra : tadeo
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 24-07-08 14:57

Har nogen af kandu brugere kendskab til dette TV kort, er det godt eller dårligt?

Spørgsmålet er aktuelt, da jeg overvejer at skifte TV kort i min Medion PC,
deres kort er ret dårlige, jeg har haft et Hauppage i tidligere,
det har jeg monteret i en anden pc, det er et virkelig godt kort.

Mvh

tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-07-08 15:02
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-07-08 15:03

Det sidste ord i navnet lyder da ikke godt til et TV-kort

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-07-08 15:25

Sorry, hvad har det med spørgsmålet at gøre?

Jeg søger om nogen brugere på kandu, har kendskab til dette kort,
godt eller skidt.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-07-08 15:28

Hiis du går op i navne, til din orientering, det er forkortet, det er ikke ANAL,
det er måske noget der tænder dig?, men det er analog.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-07-08 15:41

Hvor har du gjort af din humor?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-08 17:02

Det kort må da så være ekstra godt til pornofilm

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-07-08 17:10

Jeg var for hurtig, humoren har jeg, ingen tvivl om at kortet er godt til pornofilm,
hvad tænder du på LuffeA, porno er jo lige det rigtige her i varmen

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 24-07-08 17:12

LuffaA, jeg kan da godt sen et par link til dine safter,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-08 22:04

Jeg har kigget på dit link, men kan ikke se at det kan køre på Vista selvom det ganske vist hedder
"Vista View ........
Se her:
Minimum System Requirements
* CPU: Intel or AMD 2.0 GHz or faster
* RAM: 512 MB minimum
* Microsoft Windows® 2000 (SP4) / XP (SP2) or higher

Men måsker er higher = Microsoft Vista.

Product Summary
The good: Dual analog tuners; excellent image quality.
The bad: Stripped-down software; no remote control.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 25-07-08 16:04

Eyvind, det skulle være Vista compatibel, kortet kan desværre ikke leveres foreløbig,
jeg har fået kig på et fra Compro,

Compro Vista E900F PCI-E Retail (Dual Digital DVB-T+Analog) TV-kort+Remote,
det vil jeg se nærmere på

Annuller spørgsmålet
Fra : tadeo

Dato : 27-07-08 09:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tak for seriøse som useriøse kommentarer.

Mvh
tadeo