/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail ramt af fejl?
Fra : mickey777
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 12-07-08 21:24

Jeg har bemærket at gmail startsiden hvor man skal logge ind, at brugernavn er erstattet med Uživatelské jméno?

Er der nogle der ved om google/gmail support er opmærksom på at indhold på deres startside er blevet ændret og om det skyldes en programmørfejl eller værre "ondt" udefrakommende?

Har ikke haft lyst til at logge ind da det virker noget mistænkeligt. Og man kan ikke kontakte support med mindre man logger ind.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-07-08 21:29

Her er der ikke noget galt, men jeg logger også automatisk ind.

Er der ikke nogen der tager gas på dig, og bare har indtastet dét navn og så bedt den om at huske det ???

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-07-08 21:35

Jeg har samme symptom på min gmail, men logger ind uden problemer.

Taliskoko, det er ikke selve brugernavnet, der er skrevet, men nærmere en oversættelse af "brugernavn".

Hos mig er det kommet efter en automatisk opdatering.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 12-07-08 21:36

Det er jeg helt sikker på. Eftersom du bruger autologin så lægger du måske ikke mærke til det men startsiden til gmail er blevet ændret! Mine alarmklokker siger at det er meget mistænkeligt! Ved nogle hvad 'Uživatelské jméno' betyder?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 12-07-08 21:39
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-07-08 21:40

Ok... godt så... Så må man prøve at høre Gmail support om hvad de laver...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-07-08 21:40

Jeg tror - uden at vide det - at det betyder brugernavn

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-08 21:41
Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 12-07-08 21:44

Jeg tror også at de "fremmede" ord er oversættelser men jeg kan ikke skrive til gmail support uden at være logget ind for at få det bekræftet/afkræftet...jeg synes bare at det er meget mistænkeligt og hvis der tale om om noget skadeligt der f.eks. logger ens brugernavn og password så er det jo straks meget værre for de der ikke har lagt mærke til at gmail ikke er som den altid har været!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-07-08 22:12

Nu da jeg alligevel er logget ind, har jeg prøvet at finde ud af hvordan man skriver til gmail support, men jeg kan ikke finde noget. Kan du huske hvor?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 12-07-08 22:19

Jeg nået hertil:
http://groups.google.com/group/Google-mail-help-discussion-group-uk
Hvor jeg så prøvede at oprettet en tråd til google talk help.

Håber der kommer en officiel afklaring men indttil videre tak for jeres opmærksomhed og hjælp.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-08 10:31

I har vel trykket på den Færøiske udgave.
Det er nok jeres brugernavne der gør det.

Men min gmail ser normal ud lige nu i Firefox /ubuntu
Den logger også auto ind.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 13-07-08 11:53

Det samme står på både min,og min kusines,når vi skal logge ind.Mystisk..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-08 13:07

Nu har jeg lige testet en comp. med XP og Internet Explorer 6.
www google > autologin > åbner altid min "igoogle" > gmail > ingen forandring.

I må ha' hentet et eller andet.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-07-08 09:32

Jeg har fået at vide det er en fejl på hjemmesiden.Men jeg tør ikke at logge mig ind alligevel..Det ville jo være surt hvis det alligevel viser sig at det er noget snavs

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 15-07-08 08:03

Det lyder til at google har fået rettet "fejlen" selvom der ikke er meldt noget officelt ud fra deres side.

Det, jeg har lagt mærke til at er at google.dk og så gmail linket giver fejlen men ikke via google.com og gmail.

Tak til taliskoko og vith for deres hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : mickey777

Dato : 15-07-08 08:05

Tak for svaret taliskoko.