/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mousepad
Fra : Luke2000
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 11-07-08 20:33

Hvordan slår jeg min mousepad fra så den virker når der er en rigtig mus i computeren?

Og hvordan går jeg så den ikke tager det som et dobbelttryk når jeg rammer den lidt hårdt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-08 20:39

Har du ikke en ikon nede ved uret ? Dobbelt klik på den gør dine indstillinger, den kan indstilles så den er slået fra når der er registreret en anden mus, du kan også indstille følsomheden ved dobbelt klik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-08 20:40

Du skal også kunne finde den i Kontrol panel -Mus, fanen længst til højre i muse indstillinger

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-07-08 20:42

Den er ingen af stederne.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-07-08 20:42

Det kommer jo an på hvilken bærbar du har, på mange er der er en knap med teksten FN som aktiverer sekundære funktioner på tasterne, typisk markeret med blå, mousepad til og fra sidder ofte på F7

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-08 20:44

Jeg håber du får hjælp til at løse problemet, ellers vender jeg tilbage når jeg senere i aften starter min bærbare

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-07-08 21:01

Kortoververden - Har en bærbar hvor de taster er på, men det hjælper ikke noget at trykke Fn+F6 eller nogen andre F-taster for den sags skyld.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-08 21:02

Der skal installeres et program til at styre den føleplade..............men der er flre slags so det kommer an på hvilken en pad du har.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-08 21:04

men der er flre slags so det kommer an på hvilken en pad du har.
>>>>>>>men der er flere slags så det kommer an på hvilken en pad du har.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 11-07-08 23:01

Har du en rigtig mus i computeren? Og slår du den lidt hårdt engang imellem? Det lugter meget af dyremishandling synes jeg Slip dog det stakkels dyr fri

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-07-08 00:52

Hvordan kan jeg se hvilken pad jeg har?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-08 01:18

Klik på Start og højreklik på Denne computer, klik på Administrer i vinduet som åbner klikker du på Enheds håndtering, klik på det lille + ud for Mus og andre pegeredakaber, så kan du se navnet på muse pladen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-08 01:19

Retter du selv stave fejl

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 12-07-08 04:21

Tak for svaret Eyvind. Det var et program jeg skulle bruge til det, efter at det blev installeret kunne jeg rette det i indstillinger for mus.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-08 09:23

Ok - til min Zepto fulgte det med på en CD.