/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
nero vision 5
Fra : sdn65
Vist : 664 gange
20 point
Dato : 05-07-08 16:22

Hejsa

Jeg er ny her, og jeg håber inderligt at en eller anden kan hjælpe mig (inden jeg rykker de to sidste hår ud i ren frustation).
Jeg købte for nogle uger siden Nero8, og det meste fungere helt upåklageligt...MEN når jeg forsøger at bruge NeroVision, kommer flg. meddelelse: Nero Vision er holdt op med at fungere og windows lukker programmet........HELP

på forhånd tusind tak

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 30 point
Dato : 05-07-08 16:35

geninstaller eller kør en repair hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 16:53

achton
Har du sådan noget hjemme hos dig???????

sdn65
Der er lort i din NERO Den skal slettes. START/Kontrolpanel/Tilføg eller fjern programmer.
Find NERO og fjern den.

Klik på START igen/Klik på Søg/Klik på alle filer og maper/Skriv NERO klik på søg/klik på marker alt og slet dem alle, husk og tøm papirkurven bagefter.

Se så efter om CDeren er ren ellers puds den eller vask den/sæt den i computeren igen og instaler den igen langsomt se efter hvad der står og klik på de rigtige knapper

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-07-08 17:10

hvis du bruger vista. så er der i nero en der heder opgradering. brug den. den gen instaler nero til en vista udgave. bare gør som opgraderingen siger, og så virker det igen.

Kommentar
Fra : sdn65

Dato : 05-07-08 19:23

Hej allesammen.
Jeg vil bare lige sige tusind tak for hjælpen: Det virker helt fint nu

Godkendelse af svar
Fra : sdn65

Dato : 05-07-08 19:25

Tak for svaret achton.

Jeg har prøvet at genindstallere programmet; Repair ved jeg ikke lige hvordan man gør

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:25

og hvad har du så gjort?????????????????????????????

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 19:39

godt det lykkedes
dr fattede jo intet,
hvem troede andet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:46

Næ for det virker ikke, det svar du har givet til dig selv, har prøvet det selv, men fortsæt med alle dine brugerprofiler og skaf dig nogle point

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 19:50

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:55

Lort

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:55

Lort

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:55

Lort

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 19:58

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:59

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-07-08 19:59

Kommentar
Fra : dr_dem