/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mere end 1 e-mail adresse ?
Fra : bogge
Vist : 871 gange
35 point
Dato : 04-07-08 05:11

HEJ !
Kan man ha' mere end 1 mailadresse ? - Det er fordi, jeg har glemt mit brugernavn og password på en webside. Når så jeg prøver at oprette mig som ny bruger, får jeg at vide, at min mailadresse er optaget. ( Jeg har en hotmail-adresse ).
Så tænkte jeg , at hvis jeg kunne oprette en ny, og så bruge den der.
Hvis man kan, hvor finder jeg så en ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-07-08 05:32
Kommentar
Fra : vith

Dato : 04-07-08 06:51

Du kan ikke oprette en ny mail med samme adresse som den gamle - for den er jo optaget.

Du kan oprette en ny mail med et andet brugernavn hos hotmail.

Ellers kan du oprette mange andre steder, f.eks

www.google.com

eller

www.forum.dk

Kommentar
Fra : vith

Dato : 04-07-08 06:53

Ups - der skulle ikke have stået www.google.com med

www.gmail.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-07-08 07:19

du kan bare lave en ny hotmail adresse hvis det er hvad du mener.

men vær lige opmærksom på at i visse forum er det ip-adressen der bliver brugt og ikke mail adressen - men gør dog et forsøg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 04-07-08 08:40

www.yahoo.dk
er også er mulighed

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-07-08 10:15

Når du prøver at gå ind på din mailadresse, kommer der en illle boks "Har du glemt dit password"
Med anvisning på hvordan du får det igen.
Jeg har min mail hos internetudbyderen, som er "Nordit" Der kan man have op til 6 mailadresser + space til hjemmesider

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-08 12:19

Citat
( Jeg har en hotmail-adresse )

Du kan jo oprette alle de Hotmail adresser du har brug for - kun fantasien sætter grænser...

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 04-07-08 14:50

Mange tak for svarene.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-08 15:23

Citat
Mange tak for svarene.

NU er det jo du skal huske at lukke spørgsmålet igen...