/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Livet efter døden
Fra : sommerferie08
Vist : 853 gange
20 point
Dato : 30-06-08 21:12

Tror I på liv efter døden?

Hvis ikke - hvorfor eksisterer du så og med den skæbne som du har?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 21:18

Det lyder som samtalem melle to grise.

"Tror du på et liv efter jul?"

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 21:19

Du er genkendt, spøge lise

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 21:20

Sine T.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-08 21:22

Ja -

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-06-08 21:25

En død efter livet ?
JA DA !
Gambrinus

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 21:37

En levende død spørger for meget.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 30-06-08 21:44

jeg tror på et evigt liv efter døden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-06-08 22:02

Og 73 jomfruer LOOOOL

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1027636.ece Æhhh bæhhhh buhhhh SNYDT alle muslamer

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-06-08 23:12

Prøv at søge læge det er det bedste tip du kan få

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-08 23:26

Jeg vil være støvsuger i mit næste liv.

Tænk sig at blive hevet i slangen og få rystet posen hver dag og blive lånt ud til nabokonen nu og da.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 20 point
Dato : 30-06-08 23:54

Nej, der er ikke noget liv efter døden, og der er ikke nogen "skæbne".
Begge dele er noget mennesker har fundet på, fordi de ikke kan holde livet og dets mange valg ud.
Lidt som med gud, som også er opfundet fordi der er nogen mennesker der ikke kan håndtere at der ikke er nogen regler.

Kommentar
Fra : emab

Dato : 01-07-08 00:11

Jeg tror heller ikke på liv efter døden, kun på gode historier opfundet af mennesker der ikke kan bære tanken om at, når man dør er det slut og om lidt er man måske helt glemt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-07-08 00:53

Nej jeg tror ikke på et liv efter døden. Jeg ville gerne for jeg har mistet mange jeg holdt af, men de er væk og jeg møder dem aldrig mere. Men det er en tros sag. Du vælger selv om du vil tro på det eller du ikke vil.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-07-08 06:47

Jeg syntes det er et lidt latterligt spørgsmål... (2 spørgsmål der intet har med hinanden at gøre...)

hvorfor eksisterer du så og med den skæbne som du har?

Hvad er der ellers af andre muligheder?

Hvis et pindsvin ikke har et liv hvordan eksistere det så med tanken om at det kan blive kørt over...
Hertil er svare "det ved det ikkke"...

Døden er kun interessant for de levende...

Hvordan vi lever med bevisteheden om at vi skal dø er forskelligt...

Nogen lever bare og tage livet som det kommer....

Uden at kunne eller at have behov for at svare på "hvorfor"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-08 07:40

Nej; der er intet liv efter døden ...ellers var man jo ikke død for pokker!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 08:02

Hvad var vi så før livet ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 08:04

Døde

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 08:29

Netop klumme,
the missing link, liv - død

Kommentar
Fra : villo1423

Dato : 01-07-08 11:16

hold nu jeres kæft religion sutter jeg kommer og bomber jer så kan vi se om i får et liv til

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 11:18

villo idiot klap i.

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 3

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 12:00

Villo skvadderhovede

Med dit intellekt kan du vist ikke slå en bule i et pund blødt smør, så jeg vil foreslå, at du holder din utroligt snotdumme kæft

Kommentar
Fra : emab

Dato : 01-07-08 12:20

Jeg ved ikke hvorfor der skal være et formål med alting, og hvorfor vi bruger så meget tid på at tænke over ting som vi jo med tiden får svar på (liv efter døden).
Skæbne tror jeg heller ikke på, du former dit liv henad vejen med de beslutninger man synes er bedst i den givne situation og får de slag over snuden som det nu engang giver. Hvis det er skæbnen der afgør det, kan man måske sige, at han/hun/den er verdens dårligste dukkefører der i mange tilfælde har fået viklet snorerne sammen.
Jeg tror måske nok, at de fleste engang imellem stopper op og tænker over "alle de store spørgsmål" og hver gang kommer man til det samme resultat, at der ikke er nogen der ved en disse om noget af det, men at der er en masse der tror de kender svarerne.
Jeg har valgt den nemme løsning, at se tiden an, et af spørgsmålene er jeg da sikker på at jeg får svar på.
Hvis det nu imod alle mine forventninger viser sig, at jeg tager fejl, og er tilbage om x antal år i ny udformning, kan jeg jo altid håbe på at det næste bliver lige så godt som dette.
emab

Kommentar
Fra : emab

Dato : 01-07-08 12:27

Huskede jeg at sige, at jeg har ferie.
Nå ja, og så tager jeg jo af sted til det dejlige sønderjylland på ferie imorgen
Åhh, der er så skønt så skønt.
emab
(IKKE FORDI DET HAR NOGET MED SAGEN AT GØRE, SYNES BARE LIGE JEG VILLE NÆVNE DET

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-07-08 12:30

Do ska' da wær så møj welkomn.
Gambrinus

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 12:30

Citat
Huskede jeg at sige, at jeg har ferie.
Nå ja, og så tager jeg jo af sted til det dejlige sønderjylland på ferie imorgen
Åhh, der er så skønt så skønt.
emab
(IKKE FORDI DET HAR NOGET MED SAGEN AT GØRE, SYNES BARE LIGE JEG VILLE NÆVNE DET

hvis du ikke er dobbeltprofil til sommerferie08 har det ikke en skid med sagen at gøre.
hold du ferie det rager mig en disse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 13:40

Citat
hvis du ikke er dobbeltprofil til sommerferie08 har det ikke en skid med sagen at gøre.
hold du ferie det rager mig en disse

Hvad har dette med spørgsmålet at gøre? KLOVN

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 13:44

klovnen emab stiller ikke spørgsmålet i denne tråd.
om hun steger frikadeller eller svømmer til australien
er revnende ligegyldigt i dette spørgsmål fra sommerferie08

Jeg kan jo meddele at min moster tar en svømmetur i køge bugt kl 15.00

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 13:45

Det har du så hermed gjort..... Ønsker din moster alt godt

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 13:50

Citat
Ønsker din moster alt godt

Det mener du vel ikke, jeg har sendt en krokodille efter hende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 13:51

Kan du ikke se Achton, at den bedste metode til at stoppe uvedkommende bavl i en tråd er at ignorere det. Det som du og jeg har skrevet om uvedkommende bavl, fylder allerede mere end den bemærkning, som fik dig fucket op.

I øvrigt er det jo mennesker som huserer på Kandu, og jeg kan gdt sætte mig ind i en brugers glæde over at skulle på ferie... Glæder sig så meget, at man simpethen må fortælle det.

Sån er det.... Basta.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 13:52

Det må i så fald være en saltvandskrokkodille LOOL

Se hvor det kører med uvedkommende bavl.....og du følger godt med hwa

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 13:57

frikadelletrillere burde blackes
vi andre kloge som ikke praler med mensamedlemskab
og hjerneskader, vores sociale arv, liv og død.
lektiehjælp, børsnoteringer, tunede knallerter.
downloade alt gratis. hvad bør jeg tænke på når jeg køber
køkkenruller. o.s.v. o.s.v.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 13:59

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 14:01

Ja livet er dejligt i denne danske sommer.

Men du har ret, det er meget bavl, ikke mindst fra min side.

Undskyld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 14:03

Tilgivet.....

Kommentar
Fra : emab

Dato : 01-07-08 14:09

og god ferie/sommer til jer også
Hilsen frikadelletrilleren (godt udtryk forøvrigt, har jeg ikke hørt før)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-08 15:18

Jeg tror ikke på døden... kan ikke rigtig se formålet...

Godkendelse af svar
Fra : sommerferie08

Dato : 01-07-08 17:28

Tak for svarene.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 17:57

Vi ses i himmelen om ikke før.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-08 19:28

Citat
Jeg tror ikke på døden... kan ikke rigtig se formålet..

LOOOL Den var go

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-08 21:39

---Og sand!