/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Young Indiana Jones´serien
Fra : leonard
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 30-06-08 17:13

Nu da Den nye Indiana Jones-film er kommet i biograferne, er jeg begyndt at undrer mig over,
hvorfor DVD-importørerne ikke udsender den for mig pragtfulde serien,som blev vist i TV,her i Danmark for nogle år siden. De var eminent godt lavet og også gode til en historisk indgang.
Jeg ved godt,at jeg kan få den serie gennem diverse udbydere,men det er uden undertekster,og den
kan familiens børn ikke rigtigt få noget ud af (endnu).Interessen for Indiana Jones er stor hos dem lige nu.

Ved nogen hvor jeg skal/kan - ud over her - starte en debat om det,som vi kan få importørerne til at vågne op???

På forhånd tak fra Leonard.

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-08 19:17

Hej

Du kan købe hele serien på cd-wow.com
http://www.cdwow.com/search?query=indiana+jones&category=movies

Der er desuden fri levering!!! Jeg har købt meget derfra og må sige at denne kan jeg stå inde for.
Har oplevet en gang ud af måske 100 køb at varen ikke kom frem. Men med en enkelt mail til cd-wow sendte de bare en ny

/CaiNe

Godkendelse af svar
Fra : leonard

Dato : 14-08-08 09:56

Tak for svaret Caine.

MEN det var et spørgsmål om undertekster jeg eftersøgte til glæde for familiens små,der kan læse
men ikke kan engelsk (endnu).
Forresten kan jeg få hele samlingen i www.laserdisken.dk her i København. Jeg kan anbefalde den
butik og hjemmeside på det varmeste.
Den service du angiver kendte jeg ikke,men det er nok,fordi jeg bruger amazone.
Og så undskyld at du først har fået accepten nu!!

Vhs. fra Leonard.

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 05-11-08 10:46

Jeg kan meddele Jer,der svarede på mit indlæg om Young Indiane Jones,at første del med 7 film
NU er kommet i handel. Det var en overraskelse og vil glæde min familie små medlemer,så de NU
jan se den med danske undertekster.

Vhs. fra Leonard