/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB lagring.
Fra : Mosebaek
Vist : 995 gange
75 point
Dato : 25-06-08 08:51

Jeg har et spørgsmål ang. denne USB stik.(Øverst/højre).
http://Billedeupload.dk/showpic-2793.jpg
Har overhovedet ingen erfaring med med sådanne lagrings medier.
Jeg vil gerne bruge den til billeder og lidt tekst.Er det en sikker lagrings-objekt.Viser den sig i Stifinder,som når man lægger en cd i maskinen.Kan man slette filer og lægge nye ind.
Jeg vil gerne prøve at lagre på en ny måde,da jeg har en masse "bøvl",med mine cd-skiver.
Det er faktisk kun Fuji-film skiver jeg kan bruge problemfrit.
På billedet ses noget kabel,hvorledes bruges dette.

I håb om en "god forklaring",

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-06-08 08:54

Dit link udløser virusalarm, det kan jo være avast
der er lidt fintfølende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 08:54

JA til det hele....

Det er bare at sætti i - så kan du slette og tilføje nøjagtig som på din harddisk....

Og ja - den kommer frem som drev i stifinder....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 08:55

Det ER avast...

Prøv lige at lægge billedet på www.peecee.dk

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 25-06-08 08:57

Fik også virusalarm med AVG 8

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 08:58

billedupload.dk er åbenbart en "grimmer" side

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 09:05

Det forstår jeg ikke rigtigt.Jeg har brugt billedupload,flere gange uden problemer.

Peecee vor nemlig så "tvær" en overgang,at arbejde med.
Billedet har jeg klippet fra Netto`s tilbudsavis og beskåret i "paint".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 09:06

Billedeupload hedder den så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 09:07

Peecee ører udmærket....

Men never mind - det ændrer IKKE svaret

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 09:14

Gode svar,bortset fra det med virus-alarm.Det er jeg ked af.

Jeg mangler bare meningen med tilhørende ledning/kabel?

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-06-08 09:14

Måske du lige sku kører en onlinescan hos www.spywarefri.dk og opgraderer dit virusprogram Hvad for et har du ?? Ja du kan godt bruge en nøgle til at lagre billeder og tekst på men om det holder i længere tid ?? har kun prøvet at bruge nøgler til transport af kortere varighed .men mon ikke det er som at have noget på en harddisk der bliver det jo i årevis uden brug endog

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 09:16

Der er 'skidt' på billedeupload.dk !

Hvornår lærer folk istedet for al det dersens fildeling på 'upload' sites og via P2P, at oprette en gratis hjemmeside og bruge denne?

Der er kun een ting du skal være opmærksom på Mosebaek og det er, at når du igen vil fjerne din USB lagerenhed fra pc'en, så skal du bruge 'sikker fjernelse af hardware' i stedet for bare at rive USB'en ud. Du riskerer nemlig i værste fald at gøre såvel data som USB lagerenheden ubrugelig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-06-08 09:16

Det er vel bare en forlænger til hvis man nu kun har usb stik på bagsiden af pc så er det lidt lettere med et kabel at plugge in i ved hånden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 09:17

Citat
Jeg mangler bare meningen med tilhørende ledning/kabel?

Så må du lige lægge billedet på peecee

Men det må være noget EXTRA tilbehør - et USBstik kræver ingen ledning....

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-06-08 09:18

Citat
Der er kun een ting du skal være opmærksom på Mosebaek og det er, at når du igen vil fjerne din USB lagerenhed fra pc'en, så skal du bruge 'sikker fjernelse af hardware' i stedet for bare at rive USB'en ud. Du riskerer nemlig i værste fald at gøre såvel data som USB lagerenheden ubrugelig !!!

Og det har jeg lært på en hård måde.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 09:20

Citat
Måske du lige sku kører en onlinescan hos www.spywarefri.dk og opgraderer dit virusprogram

Det vil jeg gøre.Er bare lidt trængt lige nu,tidsmæssig.
Har lovet konen at blive færdig med at rense tagrender.Og hækklipning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 09:24

Citat
'sikker fjernelse af hardware'

Øhhh... hvordan er det nu li`eee.(Ikke noget med at grine af en gammel mand)

Mosebaek.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-06-08 09:29

Ligger i nederste højre hjørne af skærmen, når du har stick'en i (eller andet USB).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 09:30

Den "sidder" nede ved uret.....

Bare kør musen henover - så kommer teksten - derefter klikker du på iconet - og trykker på "fjern nu"

Lidt forskellig fra XP til Vista - men måden er den samme....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 09:39

Flot!!!!!!!! Sådanne svar kan jeg li`.Dem kan jeg bruge.

Jeg forlader lige scenen,et stykke tid,men vender frygteligt tilbage.

Foreløbig tak.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 09:41

Det skal nok lige præciseres, at ikonet i systembakken først 'dukker op' når du tilslutter en USB enhed (Kamera, WebCam, Memorystick, Printer, Scanner osv.).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 09:45

Der er jo heller ingen grund til at lede hvis der ikke er noget tilsluttet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 09:57

Citat
Der er jo heller ingen grund til at lede hvis der ikke er noget tilsluttet

Hvorfor får jeg ikke virualarm, når jeg åbner billedupload.dk - Jeg kører med CA Security

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 10:05

Molo.
Den skal jeg lige ha en gang til. Skal jeg forstå det sådan, at jeg efter at have haft en USB på PC'en og fra den smidt f.eks. nogle billeder over på PC'en, skal aktivere ikonet med "sikker fjernelse af hardware" inden jeg hiver USB'en ud??

Hvis jeg har tømt USB'en, er det så stadig nødvendigt?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 10:11

Jeg har lige prøvet, og den siger og skriver de rigtige ting. Så må jeg hellere fortsætte med at bruge den metode fremover, i stedet for som jeg plejer bare flå den ud

Tak for tippet Molo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 10:11

Citat
Hvis jeg har tømt USB'en, er det så stadig nødvendigt?

De KAN det være - med mindre du eeeellllsker raw-format

Citat
Hvorfor får jeg ikke virualarm, når jeg åbner billedupload.dk - Jeg kører med CA Security

DERFOR

Jeg formoder det er noget reklame på siden der udløser alarmen.....

Har dog ikke undersøgt det nærmere - men da det er en DK side - sååååååå

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-06-08 10:13

Der kommer også virus alarm i McAfee!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 10:14

billedupload.dk og
billedeupload.dk er iøvrigt to forskellige sider - det snød også mig....

Dansk er et "underligt" sprog

Hedder det billed eller billede det sidste må være det rigtige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 10:16

Citat
med mindre du eeeellllsker raw-format

Mener du raw-formatere PC'ens HD??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 10:16

billede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 10:21

Nej - USBen = skraldespand.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-08 10:24

Nå okay. Jamen så er det jo klogt at tømme den hvergang Og de er jo heller ikke så dyre mere hehehe

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-06-08 11:03

Til mosebaek og andre.

Der er ikke noget i vejen med linket
Det er bare spørgsmål om at have en ordentlig professionel virusscanner. og acceptere en coookie.

Når man bruger en usb tilkoblet disk (herunder memory stick), skal man hvadenten der er læst eller skrevet til enheden altid bruge "sikker fjernelse" programmet, inden man trækker stikket ud. Ofte er det mere praktisk, blot at lade det sidde, tilman har slukket computeren. Så er det også sikkert at tage det ud.
Dette gælder også selv om man tror at man har fjernet alt fra enheden.

Problemet er at næsten alle computere for at virke hurtigere er indstillet til forsinket skrivning på diske. man tror at filen er flyttet, og stifinder viser den flyttet, men i virkeligheden , sker det førts fysisk på disken, når systemet har god tid. Hvis man så fjerner disken, midt i en skrivning, kan det gå helt galt. USB memory behandles i den forbindelse af systemet, som om det var en almindelig disk.

Kære Moesbaek

Nettos tilbud ser fornuftigt ud. Du kan behandle den , læse , skrive , slette, fuldstændig som om den var en harddisk.
Fordel: kan medbriges i lommen, og nemt tilsluttes andre maskiner.
Ulempe: Ret langsom.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 11:23

hr. molokyle

citat:
Hvornår lærer folk istedet for al det dersens fildeling på 'upload' sites og via P2P, at oprette en gratis hjemmeside og bruge denne? "

,,,,, er forskellen ikke den
at man IKKE kan forblive anonym
hvis man har en hjemmeside ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 11:34

transor ->
Citat
...acceptere en coookie

INGEN bør 'frivilligt' acceptere 'Tracking cookies' ..og da slet ikke når de kommer fra 3. parts udbydere !!!

Accept af 3.part cookies kan 'slås fra' i din browser

..og 'specielle' cookies kan ligeledes forbydes/afvises !

En cookie er jo en alm. tekstfil der muligvis indeholder oplysninger om din 'gøren og laden' på den side som gav dig cookie'n. Denne information kan nemt deles med andre sites når du besøger disseog de kan 'læse med' i cookieindholdet (..såfremt de blot kender cookienavnet og er i besiddelse af 'nøglen' og algoritment til det dekrypterede indhold). Dermed komprimiteres dit privatliv.

Jeg fik nu at vide at på Billedeupload.dk er der tale om navn; VBS:Malware-gen, type; Virus/orm, hvilket ikke har meget med cookies at gøre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 11:40

Det er da kun hvis man lægger skadeligt/ulovligt indhold på nettet, at det er en 'fidus' at være 100%anonym. Hvis ikke selv man 'ejer' domænenavn og internetserver (..jeg omtalte udtrykkeligt GRATIS hjemmesidehosting) er det da kun udbyderens navn som figurere i f.eks. whois og arin databaserne. Alle private oplysninger om klienten bør da være beskyttet i UELA'en. Om man så selv vil lægge private oplysninger ind på hjemmesiden er da et personligt valg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 11:43

Ps. Du er da også 'privat' hér på kandu, selvom du har måtte opgive navn, adresse og e-mail for at deltage. Således er det også på gratis hjemmesider.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 11:56

molokyle
jeg ved så ikke nok om hjemmesider
-- det var bare min opfattelse at nemlig med whois etc.
da kunne det altid udfindes hvem der havde hjemmesiden
men der tager jeg fejl kan jeg forstå

kunne du give eksempel
hvor man kan have anonym hjemmesidt ??
for det kunne da være totalt smart at slippe for upload-siderne !!

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 25-06-08 15:46

Hej

ang. jeres virus alarmer så er det uden tvivl pga. at jpg-filer har visse sårbarheder (vulnabilities).
fx. http://www.microsoft.com/technet/security/Bulletin/MS04-028.mspx
Derfor vil av programmerne ikke være med til at et hotlink direkte til en billede fil...

Med hensyn til topic... så kan det kun anbefales at gå over til usb lagring!!! det er dejligt!
På cdrsite.com http://www.nierle1.com/dk/artikelgruppe/31_71/USB_Tilbehor_~~_Sticks.html
Er der en masse fede sticks... Her skal du kigge på hasigheden på skrivning og læsning... Det er fo at opnå det hurtigeste drev.
Bedre arbejdsvilkår... Dette drev har jeg selv:
http://www.nierle1.com/dk/artikel/5346/MediaRange_Flexi_High-Speed_USB_2.0_Flash_Drev_-_8_GB_15MB-sec.html

Og er rigtig tilfreds, det arbejder over dobbelt så hurtigt som mit gamle 4gb drev

/CaiNe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 15:51

Let: http://frip.dk/molokyle/

Hvem står bag denne gratis hjemmeside?

Citat
WHOIS Lookup

Error(s):
Invalid Domain Extension.
Search the WHOIS Database
Domain Name *
EXAMPLE: somedomain.com
Security Key *

Please insert the security key from the image into the Textbox that is provided. This key is used to verify that this page is not accessed by any automated processes to harvest Whois

Citat
Searched for http://frip.dk/molokyle/.
Search took 0.01 seconds.

Your search - http://frip.dk/molokyle/ - did not match any documents on the ARIN site.
No pages were found containing "http://frip.dk/molokyle/".

Suggestions:
Make sure all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.
Note that this search engine does not provide WHOIS results

..og NeoTrace:
Citat
Hello 87.50.255.134. Your session has been logged.

Copyright (c) 2002 - 2008 by DK Hostmaster A/S

The data in the DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S
for information purposes only, and to assist persons in obtaining
information about or related to a domain name registration record.
We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right to remove
access for entities abusing the data, without notice.

Any use of this material to target advertising or similar activities
are explicitly forbidden and will be prosecuted. DK Hostmaster A/S
requests to be notified of any such activities or suspicions thereof.

Domain: frip.dk
DNS: frip.dk
Registered: 2002-01-31
Expires: 2009-03-31
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active

Nameservers
Hostname: dns.webdomain.dk
Hostname: dns2.webdomain.dk

Use option --show-handles to get handle information.
Whois HELP for more help.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 15:56

Ps. På selve siden kan du læse i kildekoden:

Kode
<title>Molokyle</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<link rel="shortcut icon" href="./ico/favicon.ico" />
<link rel="schema.dc" href="http://purl.org/metadata/dublin_core_elements" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="./css/default.css" />
<meta name="Title" content="Molokyle" />
<meta name="Description" content="Hjemmeside" />
<meta name="Keywords" content="Molokyle" />
<meta name="Robots" content="ALL" />
<meta name="Revisit-after" content="7" />
<meta name="Author" content="Henrik Mortensen" />
<!-- SPAM fanger ! -->
<meta http-equiv="Reply-to" content="molo[VISES IKKE på KANDU.DK]pc.dk" />
<!-- SPAM fanger ! -->
<meta name="Copyright" content="Henrik Mortensen" />
<meta http-equiv="Content-language" content="dan" />
<meta name="Rating" content="General" />
<meta name="Generator" content="Henrik Mortensen" />
<meta name="ObjectType" content="Text" />
<meta http-equiv="Content-Script-Type" content="text/javascript" />
<meta name="DC.Title" content="Molokyle" />
<meta name="DC.Description" content="Hjemmeside" />
<meta name="DC.Subject" content="Molokyle" />
<meta name="DC.Creator" content="Henrik Mortensen" />
<meta name="DC.Contributor" content="ingen" />
<meta name="DC.Rights" content="Henrik Mortensen" />
<meta name="DC.Identifier" content="http://frip.dk/molokyle/" />
<meta name="DC.Publisher" content="Henrik Mortensen" />
<meta name="DC.Date" scheme="ISO8601" content="2005-05-01" />
<meta name="DC.Language" scheme="NISOZ39.50" content="dan" />
<meta name="DC.Type" content="Text" />
<meta name="DC.Format" scheme="MIME" content="text/html" />

..men gæt 3 gange: Hvem som har sat disse oplysninger ind?

Undertegnede !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 16:02

Så er mosefundet her igen.Jeg kigger på indlæggene.
Lader tråden stå lidt endnu,hvis der stadigvæk er aktivitet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 16:17

Citat
ang. jeres virus alarmer så er det uden tvivl pga. at jpg-filer har visse sårbarheder (vulnabilities).

VRØVL.... Så kunne du jo slet ikke se billeder på din komputer....

peecee giver IKKE den slags....

Det er siden der er noget "bræk"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 16:26

Det er fanneme uhyggeligt,du:
http://www.computerworld.dk/art/36151?a=search&i=0

Nu er det ikke U3`er jeg skal ha`.Men man bliver da lettere chokeret.
Iøvrigt var de udsolgt hos Netto.Det er det samme hver gang,med den slags tilbud: De har måske højst 5 stk.og en kvarter efter de har åbnet butikken,på ugens første dag,er de udsolgt.Godaw do!
Ved godt de har dem mange andre steder.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 16:32

Citat
De har måske højst 5 stk.og en kvarter efter de har åbnet butikken,på ugens første dag,er de udsolgt.Godaw do!

Det har ALTID været sådan i Netto - ALDI - Fakta osv.....

KUN få eksemplarer i hvert supermarked.....

Er de ikke væk i løbet af den første dag - er årsagen at det er noget lo..

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 17:02

molokyle
det ser da helt 'tilforladeligt' ud !!!
altså hvis der ikke fremkommer andre oplysninger
end dem man selv har lagt ind...

kunne du ikke give et par eksempler
HVOR man kan kan have anonym hjemmeside ????
pleeeeease

tror du fx. at den der følger med tdc opkoblingen den gør/er det ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 17:10

Citat
HVOR man kan kan have anonym hjemmeside

Du kan ALTID spores

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 75 point
Dato : 25-06-08 17:24

Min Avast lavede også vrøvl, og jeg måtte en tur hos www.spywarefri.dk for at få det væk igen.
Ikke mere billedeupload dk til mig - hvis jeg husker det.

Jeg var hurtig og købte 2 stk Dane-Elec på 8 GB og de virker fint.
De kan uden videre bruges i win 2000 - XP - Vista (og måske i win 98se)
De kører fint hos mig i USB 1 og 2
Jeg bruger dem til foto / programmer / backup / osv.

Sådan bruger jeg dem:
start computeren
sæt fyren ind og vent lidt.
der kommer en grøn pil nede ved uret
wintasten + e så åbner stifinder og jeg kan se et lille ikon med teksten Zmate 8 GB
nu kan den benyttes som et drev / diskette / ekstern HD
I følge fabrikanterne bør den ikke tages ud mens windows kører uden at "afmontere" den først
Man kan godt, men kan også miste data fordi der måske skrives til den idet den tages ud
højreklik på den grønne pil og klik på "sikker fjernelse .............."
nu kan du pege på din USB dims og stoppe den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 18:54

MissBe -> Mange steder: http://www.internetplads.dk/

Gratis hjemmesideudbydere/-host's er der masser af

refi ->Hvis nogen 'vrøvler'? ..så er det dig !

Du ka' ik' spore in f...... fis, medmindre du er ansat i FET/PET

...eller er en 'mega' udbyder som TDC ..og ser stort på din tavshedspligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-06-08 19:19

Citat
Min Avast lavede også vrøvl, og jeg måtte en tur hos

gik det så galt, jeg listede lige så stille ud igen, siden åbnedes ikke.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 19:22

molokyle
du er bare en skattemus - taaaak
jeg er total amatør til hjemmesider
har aldrig haft en
og ville egentlig gerne
men
gidder ikke, hvis jeg ikke selv kan bestemme .... osv.
en ting er pet lovene etc. her har jeg intet at skjule
selvom jeg synes at det er noget l..t
at man skal strippes for privatliv pga. få idioter der ødelægger for mange
men jeg har intet at skamme mig over
vil bare gerne selv bestemme - that's all folks !!!

(ps. mosbæk - tak til dig også - det handlede da lidt om extern storrage ik???)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-08 19:23

Yes - og der var også lidt andet som skulle renses væk. Men det tog kun en dags tid at rense den comp.
Nu havde jeg noget liggende, som ikke måtte forsvinde, for ellers bruger jeg bare at hente seneste speglbillede af partitionen, og lægge det ind.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 19:32

eyvind

kunne man måske en skønne dag lokke dig til at lave en guide /forklaring et eller andet
til hvordan man laver det der "spejlbillede" noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-08 19:42

Ja det skal jeg nok lave.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 19:52

Citat
(ps. mosbæk - tak til dig også - det handlede da lidt om extern storrage ik???)

Ja jeg har godt lagt mærke til der er lidt "fremmed kommunikation ",i forhold til mit spørgsmål.
Men det ta`r jeg som en oplevelse.
Bare fortsæt,jeg er lutter øren.(Øjne).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 20:00

Citat
FET/PET

Jeg har da ikke påstået andet....

Kniber det med læsningen

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-06-08 20:29

Citat
Men det tog kun en dags tid at rense den comp

Puh ha, den kender jeg.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 21:30

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 21:32

citat:
Jeg mangler bare meningen med tilhørende ledning/kabel? ”

mosbæk
nu har jeg ikke kigget på det billede fra din uploadside
men jeg har også købt en af disse usb 8gb
hvis det er denne 'ledning' du mener
så er det ikke en ledning
men en snor - så man kan fæstne sin usb til det lille øje for enden af det sorte 'hylster'

http://peecee.dk/upload/view/120865

,,,,,, mon det var den du mente ????

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 21:51

Citat
hvis det er denne 'ledning' du mener så er det ikke en ledning
men en snor - så man kan fæstne sin usb til det lille øje for enden af det sorte 'hylster'

Bare en snor.
Den forvirrede mig noget.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 25-06-08 21:57

mosbæk
det var først når man pakkede den ud
at det var til at se, at det IKKE var en ledning
men en snor

--den lignede grangiveligt en ledning !!

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-08 17:12

Tak for svaret Eyvind.Også for din brugsanvisning.
Citat
Jeg var hurtig og købte 2 stk Dane-Elec på 8 GB og de virker fint.
Ja,pokkers også,jeg var for sej i vendingen.Men jeg får nok chancen igen,på et tidspunkt.
Du burde jo skænke mig den ene.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-08 19:41

Helst ikke for jeg har været tæt på at købe en Compact Flash med 8 GB for jeg skal bruge dem til billed og backup - lager.

Men de findes da her: http://www.septo.dk/Shop/Product.aspx?componentid=751

De har også 8 Gb