/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hdd optager fra aldi
Fra : ryan1312
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 18-06-08 21:40

Hej overvejer at købe denne
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_22/OFF03.SHTML
hd optager fra medion i aldi, men er den god og hvordan med støjen larmer den helt vild ????

Gidder ikke købe den hvis den støjer.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-06-08 22:08

Hej ryan.
Du kan roligt købe den.
Den er lige så god som alle andre.
Støjer ikke mere end alt andet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-08 23:47

Ja men servicen er i bund og hvad vil du gøre hvis den går i stykker? Jeg har dårlig erfaring med ting købt i Aldi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 08:31

Hvorfor skulle den støje - det er IKKE med harddisk.....

Jeg foretrækker da klart en DVDoptager fremfor en HDoptager da medierne kan tages ud og bearbejdes i komputer...

Blot husk at købe RW medier - eller bliver det dyrt.....

Det er yderst sjældent at der er behov for at gemme mere end 7 timer af gangen

Så køb du roligt - der er ikke meget der kan gå i stykker - reelt er det jo blot en DVDbrænder i et andet kabinet samt lidt tilbehør....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 19-06-08 09:56

Den er med 360 GB harddisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 09:59

Citat
Hvorfor skulle den støje - det er IKKE med harddisk

Hvor dan kan den så lave >> Time-Shift-Funktion1 << som jo gøres med en harddisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 10:10

Hvor ser du det

Citat
Optagelse på flere datamedier: DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 10:23

Hmmmm...

Går man på Medions hjemmeside står der ganske vist den er med 360 GB harddisk

Prisen er den samme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 10:24
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 10:25

Hov - den linker ikke direkte....

Men den kan ses under Digital DVD/HDD optager

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 10:26
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 11:22

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_22/OFF03.SHTML
Detaljer:
• Optagelse på flere datamedier: DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW
• Dual-Lag Optagelse (DVD+R DUAL LAG)
• DivX®- (VERSION 3.x, 4.x, 5.x, 6.x) og MPEG4-kompatibel
• DVD-Video, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, SVCD, VCD, AUDIO-CD, MP3, WMA, WAV, JPEG, BMP, CD-R, CD-RW-kompatibel
• Progressiv scanning
• VPS/Showview
• DV-indgang på forsiden
...............................................................................• Time-Shift-Funktion1
• Optagelses- og afspilningsfunktion
... og meget mere

Pakkens indhold:
• 5-i-1 infrarød fjernbetjening (batterier medfølger)
• Tom DVD+RW
• Antennekabel
• Scart-kabel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 11:35

Der står STADIG ikke noget om HD på den side

Men den ER tilsyneladende med HD....

LIDL har en billigere og med 500 GB HD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 11:51

Time-Shift-Funktion1 > kan ikke lade sig gøre uden at der er en harddisk tilstede - som jeg er orienteret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 11:56

Nååååhhh

Mon ikke en STOR ramchip kunne klare den del

Men som sagt ER den med 360 GB harddisk hvis man kigger videre - det står der bare ikke.....

Det "ligner" ikke ALDI - de plejer at "pointere HVER en skrue

Så nok liiiige værd at kigge efter inden købet.....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 19-06-08 18:20

er i sikker på at den ikke larmer, altså er den lige så stille som min vhs maskine også når den står i standby....gider heller ikke den larmer volsom når jeg ser film på den via dvd eller hdd.....

Larmer den???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 18:45

Ja - den larmer IKKE mere end alt andet electronik....

Din komputer "larmer" også

Ellers må du se en "stumfilm"

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 19-06-08 18:53

ok så må jeg prøve den.... den er ok til prisen er den ikke.... elller fortrækker en anden ?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 18:55

Det er jo svært at vurdere............................for den er da vist ny på markedet - ikke.

Men harddiske kan jo finde på at støje.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-06-08 20:55

Citat
ok så må jeg prøve den.... den er ok til prisen er den ikke....

Jo den er !!!!
Det har jeg jo sagt/skrevet fra starten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 22:00

- Dermed basta.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-06-08 22:38

ryan, du må have en serdeles fin og følsom hørelse!
Jeg har også en DVD optager fra ALDI, med hardbørge. Den siger næsten ingen ting. Det som støjer mest (hvis man kan sige det støjer) er når den rækker tungen ud efter en skive, eller spytter den ud igen.
Med en harddisk, har du en række fordele, som midlertidig optagelse af en TV udsendelse, som du alligevel ikke vil gemme, når du har set den. - Den er også god til at overspille egne videooptagelser der skal redigeres, før de lægges ud på en DVD. Det er en funktion som jeg bruger en del, da det ikke kan undgås at der smutter et par UPS'er ind på optagelserne.

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 21-06-08 18:15

er i sikker på at det er en ny model...... har aldi ikke haft den før????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 18:55

Kan det ikke være lige meget om modellen er ny.....

Det vil blot få prisen til at stige....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-08 13:05

Citat
er i sikker på at det er en ny model...... har aldi ikke haft den før????

Det ender sq da med den er udsolgt før du får fat i en
Tag dig dog sammen , ellers kan jeg ikke se hvorfor du bliver ved med at spørge

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-06-08 13:35

Det er en ny udgave som de sælger, men det design kan nemt ligne tidligere udgaver til en forveksling.
Så tag dig nu sammen, hvis det er sådan en du gerne vil have, ellers når den at blive en gammel udgave!