/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
logitech mx3000 driller mig
Fra : snaken
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 18-06-08 20:24

Alt opdateret. Alligevel virker min delete knap ikke når jeg vil slette markeret tekst på et word dukument. Skal bruge klippe metoden for at få det slettet. Sådan har det aldrig været før.

Delete knappen virker i andre henseender blot ikke i forbindelse med word dukumenter.

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 22-06-08 13:19

Jeg har forøget points med håb om nogle tips til løsning af problemet.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 22-06-08 13:35

Løsning fundet. Prøvede at sætte hak forskellige steder under indstillingerne i word og så lykkedes det. Hvordan får jeg lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 13:55

Når du selv har fundet løsningen, så kan du klikke på Annuler, der er flere Kandu brugere som siden vil henvise til din statistik med annullerede spørgsmå, når du opretter et nyt spørgsmål, men du kan heller ikke vælge Accepter, så gode råd er dyre

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 22-06-08 14:16

ok
God weekend.

Annuller spørgsmålet
Fra : snaken

Dato : 22-06-08 14:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål