/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mp3 afspiller og resetfunktion
Fra : nosunshine5
Vist : 694 gange
20 point
Dato : 13-06-08 22:45

Jeg har købt en mp3-afspiller- Samsung YP-Z5F.
Der er mulighed for at resete afspilleren.
Men hvad bruges det til?
Ender jeg med at slette alt på den, hvis jeg af nysgerighed bare må se hvad der sker. *LOL*
Jeg har haft lidt problemmer med at når jeg skiftede musik-nummer eller radiokanal. Så gik der to sek inden den skiftede. Men displayet viste at der blev skiftet omgående.
Er det her reset-funktionen kunne hjælpe?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-06-08 01:26

Normalt bruges en Reset funktion/knap til at genstarte maskinen hvis den er gået i baglås, lidt på samme måde som du kan genstarte din PC hvis det er gået kold. Jeg ved ikke præcist hvad der sker på din afspiller, der sker næppe noget ved at prøve.

Det hjælper dog næppe på dit "problem", så nok ikke er en fejl men en feature.

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 17-06-08 13:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål