/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Ingelein
Fra : dior
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 09-06-08 17:18

Hej Ingelein.
Tag dig ikke af den slags herinde.Deværre er der en del der tror de er meget klogere end os andre..
Næsten hver gang jeg skriver et tip,kommer der beskyldninger om at det er reklame.Jamen..Så er alle links jo reklame..
Jeg har ikke noget ud af at skrive links,andet end at jeg forhåbentlig kan være med til at give andre gode idéer og tips.At der så er nogle der kender det i forvejen,kan jeg ikke tage mig af.Det er jo ikke til dem tipsene er til,men til dem der ikke kender dem!!
Men der er bare nogle mennesker der er negative.Overse dem.Det er jeg begyndt på.Jeg tror såmænd bare det er kedsomhed når de skriver negativt på vores tips.Dem kan man kun have ondt af.Det er synd for dem
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 09-06-08 17:30

Smukt skrevet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-06-08 17:35

Citat
Jeg tror såmænd bare det er kedsomhed når de skriver negativt på vores tips

Tænk, jeg tror det samme om de, som konsekvent skal tippe alt hvad de lige har fundet ud af, hvad de tror er en ny revolutionerende opfindelse / opdagelse. De bevæger sig lige over niveauet med hjulets og den dybe tallerkens opfindelse. En anelse selvkritik ville være ønskeligt.

Og NEJ dior, alle links er ikke reklame. Men det skal du jo sige, for at understøtte din egen stupide påstand.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-06-08 18:31

Sådan er det med den "offentlige debat"
Når man bliver garvet nok, bliver man både dygtigere og klogere til at springe Brokkerne over.

Fortsæt som altid...og tænk på:
Man gør jo osse Brokkerne en tjeneste: De keder sig så ikke så længe.

Ta´ det nu med et smil. Der er jo ikke "ansigter på hér. Derfor skal nogle jo lige pisse et territorie af, når man ikke kan vise de skæve øjenbryn, vise overarme, blæse røg ud af næsen osv osv osv osv.

.....Og så bestemmer man jo selv konflikterne...ik´?

Luk vinduet op, og nyd det gode vejr...Gå en tur med hunden (selvom man ingen har)...Og alt i alt:

En smule empati dræber sq ikke

Varmeste sommerhilsner....... til ALLE

TOM

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-06-08 19:17

Nogle kommenterer på alt med "det ved jeg ikke, men..." "Andre formaner andre med moralprædiken til seriøst stillede spørgsmål uden at give nogetsomhelst bud på løsning.

Måske opfylder dette forum chat/snakkegenet hos visse ensomme mennesker. Det er sørgeligt og man kunne ønske, at der var bedre forums der var mere egnede til dette formål.

Her er Smalltalk, som virker som komminikation mellem mennesker der har fået for meget at drikke på en ensom fredag aften/nat....og det er vel Ok ....så længe det ikke breder sig ud over hele sendefladen.

Ziggy99

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-06-08 20:08

Og sjovt er det at Teil melder 0 stjerner to gange og fem til sit eget totalt lamme og meningsløse Tip. Godt gået AchtonDum!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-08 03:34

En oplysning om en god solcreme er da et godt tip for de som har problemer med at tåle solen og emnet er da højaktuel lige nu, når jeg har et eller andet som jeg mener at andre kan bruge og måske have glæde af, ja så skriver jeg tippet, jeg sidder ikke og vurderer om det får nul eller fem stjerner først, så hæng ikke med næbbet (det tror jeg nu heller ikke tip stiller gør) tippet er der og kan bruges af de som har brug for oplysningen, værdien kan vi selv vurdere når vi læser tippet, selv har jeg har fået ny viden i tip som er blevet skudt i skænk af de fem som bedømte det