/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
glasplade
Fra : hellobal1
Vist : 1467 gange
50 point
Dato : 06-06-08 16:17

Hej hej.. jeg har et køle-fryse skab af mrk. Vestfrost, hvori den nederste glasplade et knækket, øv øv for det gør selvfølgelig at der er mindre plads. jeg har ledt på nettet efter en ny, med forgæves.. er der nogler der er bedre end jeg til at søge på den slags eller ved hvor man evt. kan købe en efter mål som ikke koster det blå ned fra himlen ??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-06-08 16:20

Enten er der jo den lokale Punkt1 eller lign. hårde hvidevare butikker, ellers prøv hos en glarmester.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-06-08 16:22
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 06-06-08 16:29

hejsa

på dette link kan du finde mange forskellige glashylder til vestfrost. bare rul derned af til du kommer til vestfrost.

http://www.nettoparts.dk/shop/-glashylder-lister-32c1.html

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 06-06-08 16:30

der var en der var hurtigere ...............

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-06-08 17:01

Jeg har fået lavet glashylde hos den lokale glarmester. Tag stumperne med , som han måler efter og skærer en ny på 2minutter medens du venter.

Hvis han har et ordentligt udvalg kan du selv bestemme om klar eller matteret osv.
Hvis du vil gøre det optimalt bestiller du en hærdet glasplade. Den er noget dyere, men svær at slå i stykker.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-06-08 17:14

Det letteste og billigste er at lade glarmesteren skære en ud efter mål, han har måske en rest af en god tykkelse, om det er klart eller mat glas er vel ligegyldigt

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 06-06-08 18:38

,,,,, mon ikke du kan finde det på genbrugspladsen
det er gratis og der er et stort udvalg af køleskabe der alligevel skal smides ud

hvis pladen er for stor - skærer du den bare til

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-06-08 18:51

Jep !
På vores fyldeplads har jeg også erhvervet nye køleskabsglashyldeplader.
Nye håndtag til køleskabet var der dog lang leveringstid på, men de fik dem da hjem til sidst.

Eneste minus er, at jeg ikke fik nogen kvittering.
Men hva' pokker, de kostede jo gratis.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-06-08 18:54

Undskyld. . Det kunne vist misforstås.

Fyldeplads ? Genbrugsplads ?
Det er det, Nordsjællænderne kalder Containerhaven.

Gambrinus

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-06-08 18:55

Citat
hvis pladen er for stor - skærer du den bare til

NEJ det er hærdet glas

Accepteret svar
Fra : MissBe

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-08 19:14

gambrinus

trådhylderne kan man også bruge som udgangspunkt til engangs-gril

eller begyndelse på en hjemmelavet kattekasse eller kaninbur (=låge /dør /væg)

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 08-06-08 15:51

Tak for svaret MissBe.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-06-08 17:05

gambrinus

Citat
trådhylderne kan man også bruge som udgangspunkt til engangs-gril

eller begyndelse på en hjemmelavet kattekasse eller kaninbur (=låge /dør /væg)

???????????????????????????? Køleskab??????????????

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-06-08 18:14

dr_dem enig enig enig enig ............................................hvad har et kaninbur med en grill at gøre

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 19:08

Citat
hvad har et kaninbur med en grill at gøre

Nej men det var jo også et køleskab det skolle bruges til!

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-06-08 19:12

valde ja nu har jeg da godt nok fået solstik . ja gu har du da ret , der skulle selvfølgelig ha stået køleskab

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 19:51

ja nemt er det ikke!

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-06-08 19:53

ja valde , det er som om når man kommer ind fra solen så flimre skærmen og det hele er sløret hihi

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 20:07

DER ER FLERE I DEN HER TRÅD DER KENDER DET PROBLEM!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-08 21:03

Sig mig engang.
Har i ingen fantasi ? ? ?
Kan i slet ikke tænke kreativt ? ? ?
Selvfølgelig ka’ et køleskab bruges til kaninbur.
Jeg ku’ da med det samme se det for mig.

Man ku også lægge det ned, hælde vand i.
Så har man et skønt badekar med dejligt køligt vand her i sommervarmen.
Gambrinus
PS : Brug strøm fra f.eks. vaskekælderen, som du ikke betaler for.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 21:35

Jo jo - fantasien fejler da ikke noget! Men det er spørgsmålet der forvirrer!

[CITAT][Hej hej.. jeg har et køle-fryse skab af mrk. Vestfrost, hvori den nederste glasplade et knækket, øv øv for det gør selvfølgelig at der er mindre plads. jeg har ledt på nettet efter en ny, med forgæves.. er der nogler der er bedre end jeg til at søge på den slags eller ved hvor man evt. kan købe en efter mål som ikke koster det blå ned fra himlen ??
/+ moms

Så ender det hele med badekar hjemmebyggede grill og kaninbure!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-08 21:49

Spørgsmålet er jo besvaret og accepteret.

Så det er vel på tide, at vi finder ud af, hvad vi skal bruge resten af køleskabet til.

Kompressoren er for eksempel rigtig god til at pumpe cykeldæk op med.

Gambrinus

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 22:22

Det må du vist slet ikke
Tænk på ozonlaget!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-08 22:51

Ok . . . Dum ide.

Det er mange år siden, jeg brugte sår'n en danfoscykelpumpeluftkompressor.
Dengang var ozonlaget slet ikke opfundet endnu.

Gambrinus

Kommentar
Fra : esbengadsboll

Dato : 27-10-08 12:30

Hej

Prøv www.repart.dk.

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com