/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. Nokia N73
Fra : 2100
Vist : 1176 gange
30 point
Dato : 02-06-08 17:23

Hvordan indstiller jeg så den låser tastetur automatisk et stykke tid efter at man har afbrudt samtalen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 17:50
Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-06-08 18:05

Det er kun Tekniske specifikationer for denne model man kan se. Jeg har selv en manual men kan ikke finde nogle steder hvor man kan se hvordan man låser tastetur automatisk.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-08 18:15

Hej

Kan godt forstå du ikke kan finde det, for det findes åbenbart ikke.

Citat
Well there is no autolock feature on the N73 and i don't think on any N-series there is but you can download an application on the phone to make it autolock.

http://my-symbian.com/s60v3/software/applications.php?faq=1&fldAuto=70

By the way this is a free application and it supports your phone all you gotta do is press 'try it' then download it to your phone

Fundet her:
http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&message.id=28920

mvh klaudi

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-06-08 19:25

Hejsa.
Jeg har lige talt med én der har haft den tlf.
Hun mener du skal trykke på MENU,og derefter stjerne..hurtigt efter hinanden.
Jeg kan ikke love det virker,men er jo forsøget værd

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-06-08 22:22

menu + stjerne er tastaturlås men ikke automatisk.

Der er masser af steder på nettet hvor man kan downloade applikationer til Nokia N73 (og andre telefoner med Symbian)

Et af de bedre steder at søge er mosh.nokia.com

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-06-08 11:04

der findes et program der kan låse den automatisk søg i min profil og du skal finde

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-06-08 11:08
Kommentar
Fra : 2100

Dato : 05-06-08 21:18

Kortoververden
menu + stjerne er tastaturlås men ikke automatisk.
-----------------------------------------------------------------------
Nej den låser ikke men kommer til et andet menu.

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 15 point
Dato : 05-06-08 21:30

2100 du skal hente et program der kan låse din n73 automatis programmet hentes her http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=1661
når det er hente skal det instalers på din n73 DET er den enste måde at få den til at låse automatis jeg har selv haft en n73 med samme problem

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 05-06-08 21:32

Ok hvordan skal den så låses op

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 05-06-08 21:34

thyfoon: Kan ikke finde på dit link hvor man kan downloade, kun uploade

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-06-08 23:13

der kommer en gul bjælke klik på den og hent

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-06-08 23:15

websted forsøger at installere et ActiveX-objekt på computeren eller kører et ActiveX-objekt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-06-08 13:51
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-08 19:10

Eller her:
http://www.kandu.dk/spg122114.aspx#1384695

Citat
Well there is no autolock feature on the N73 and i don't think on any N-series there is but you can download an application on the phone to make it autolock.

http://my-symbian.com/s60v3/software/applications.php?faq=1&fldAuto=70

Citat
By the way this is a free application and it supports your phone all you gotta do is press 'try it' then download it to your phone

mvh klaudi

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 06-06-08 19:42

thyfoon: Skriv lige hvad filen heder, har hentet en. Ligeledes hvordan skal den så indsættes i tlf.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 08-06-08 18:46

Tak for svaret thyfoon.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-08 19:22

Det var så lidt