/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så ka´ de lære dét....ka´ de !
Fra : yearhouse
Vist : 1077 gange
100 point
Dato : 29-05-08 13:33

Skumle hensigter...Pas På....Vi har Ekstra Bladet
Tomlen op hér. Dér gjorde EB sq et godt stykke arbejde m.h.t. børnelokkerne..

Og så er der ingen plattenslagere, svindlere, m.m. der kan føle sig sikre, sålænge vi har folk som Morten Spiegelhauer...

Nu glæder jeg mig blot til at få lorte-reklamerne stoppet....Jeg boykotter konsenkvent ALLE de firmaer, der maser sig vej gennem MIN dør

Det var lige Dagens Opstød

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 13:41

Jeg har mørke solbriller, det skulle være nok til at
EB ikke genkender mig.
Deres IQ ligger ikke så højt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 13:44

Den kvindelige journalist sku ha en røvfuld.

Det er ikke fair play enligt min mening.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-08 13:55

TEIL

Arhhhh.....tror du gasser eller provokerer.

EB er bestemt heller ikke min kop te, men jeg syntes nu hende den "unge" journalist står til Årets SkuespillerPris"....eller hva´ det hedder

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 14:00

Nej og der er ingen bekræftelse af at de herrer har forført mindreårige, - kun af at de lod sig lokke af an ældre erfaren kvinde, som var interesseret i en sensationsartikel. - hvad mon hun egentlig skrev til dem?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 14:08

Årets dummepris til damen den lede.
Hun er nok blevet misbrugt som barn og hævner sig nu på denne måde.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 14:17

Hvis de mænd har levet i over 70 år uden at begå noget strafbart, så er det da ekstrabladets kælling der har lokket dem ud i noget. Den 13 årige pige eksisterer jo ikke. Vent lige og se om de var pædofile før de traf den 56 årige.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-08 14:24

Hmmm....Prøv at gå ind på EB hjemmeside....Der er udskrift af logfilerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-08 15:13

I køber og læser åbenbart jeres hadeblad ...............................................

Hanne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 15:26

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hmmm....Prøv at gå ind på EB hjemmeside....Der er udskrift af logfilerne

Jeg ku ikke fimde nogen; Men det kan jo også kun være en korespondangse mellem en 72 årig og en 56 årig. Den 13 årige findes jo kun i den 56 åriges fantasi.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 15:42

Jeg køber og læser ikke EB´s hjemmeside.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-08 16:25

Godt svaret Teil - du læser den dog......

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-08 16:35

Ja ja....Sådan en dum snottøz på 13, der ikke engang fik lov at sutte pik på en voksen mand....

Hun skulle skamme sig....JA

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1013245.ece

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-08 16:38

Citat
Hvis de mænd har levet i over 70 år uden at begå noget strafbart, så er det da ekstrabladets kælling der har lokket dem ud i noget. Den 13 årige pige eksisterer jo ikke. Vent lige og se om de var pædofile før de traf den 56 årige.

Citat
Jeg ku ikke fimde nogen; Men det kan jo også kun være en korespondangse mellem en 72 årig og en 56 årig. Den 13 årige findes jo kun i den 56 åriges fantasi.

Fantasi og fantasi de 4 mænd ville jo gerne møde den 13 årige og mødte op på det aftalte sted.

Der er sikkert mange, der har haft tyndskid de seneste par dage. Det er jo ikke kun de 4 personer, der er blevet optaget med camera, næææ det er ca. 100 der har skrevet med den 13 årige om sex.

Og politiet er blevet underrettet af EB.

valde.

Du kan stadig på EB's hjemmeside se videooptagelser, høre telefonsamtaler samt læse chatten mellem den 13 årige og de 4 mænd, som er blevet omtalt.

Fint at der bliver gjort noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:39

Citat
Godt svaret Teil - du læser den dog......

Næh jeg læser hvad yerhouse skriver her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:39

Og har set den dumme ko i fjerneren.

EB rører jeg ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:49

Vi så jo i TV hvordan EB overfusede manden på banegårdspladsen i Aalborg.
Det var chikane af den groveste slags, men det må journalister åbenbart.
Smække et kamera helt op i ansigtet af manden.

Hvis en privatperson gjorde det samme, var politiet på stedet i løbet af to min.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-08 17:14

Det må være dit anspændte forhold til EB, TEIL.????

Smag og behag med medier..... men JEG holder nu mere med EB i netop détte emne...end de liderlige "kurvøse-jægere"

men sådan er vi jo forskellige

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-05-08 17:17

Citat
Det var lige Dagens Opstød

Det var godt nok en ordentilg BØVS !!!!!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-08 17:20

He he Pia

Men det var ikke nødvendigt med Samarin....ikke et Surt Opstød

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 17:23

Jeg har oplevet respektløse journalister i forbindelse
med en dødsulykke.
Håber ikke at det gentager sig, så er fyrens liv i fare.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 17:23

Men ok for forskellighed
ellers ville det være kedeligt i dette liv.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-08 17:32

Citat
Jeg køber og læser ikke EB´s hjemmeside.

Det er da fantastisk, så meget du ved og så mange meninger du har,
om noget du ikke gider læse eller sætte dig ind i, Teil.

Du har min dybeste beundring.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-08 17:46

Se DR1 i aften "21.25 Ærlig talt Politichef ville kæle"

Citat
I over et år har en journalist fra Ekstra Bladet på Nettet udgivet sig for at være en 13-årig pige. Her har hun mødt granvoksne mænd på jagt efter sex med mindreårige. Blandt andre har hun afsløret en politichef der ville kæle og en soldat der ville have jomfrusex.
Men hvordan føles det når man sender en artikel på gaden der smadrer andre menneskers liv og er det overhovedet Ekstra Bladets opgave at lege politi.
Gæster: Journalist Tine Røgind og chefredaktør Poul Madsen

Teil

Hvorfor har du så meget imod at mænd bliver afsløret i at ville have et forhold til mindreårige ???

DR1 og TV2 bringer da også flere udsendelser, hvor det har været en "muldvarp" der var "lokkeduen"

Jeg synes nu at det er helt fint at de "svin" bliver pågrebet, før det går ud over uskyldige børn.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 17:46

Nå er der nu 4 mænd?
Ja jeg må stort set nøjes med radioen, Der påstod de at Arto gemmer alle samtaler.Så kan man nemt som ingenting afsløre de rigtige pædofile, de ville også kunne forarge mig - selvfølgelig- men en gammel halsenil stodder der bliver lokker til at snakke frækt med en gammel kælling,( som i flere gange benævner som den 13 årige) Det forager mig ikke i den forstand. Ikke nå der skal ændres så meget på alderen og vel også på begivenhederne?
Hvis jeg har forstået rigtigt så har manden ikke løjet om sin alder?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 17:49

Citat
Hvorfor har du så meget imod at mænd bliver afsløret i at ville have et forhold til mindreårige ???

Du læser som en blind høne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 18:29

[CITAT]Teil

Hvorfor har du så meget imod at mænd bliver afsløret i at ville have et forhold til mindreårige ???

Hvad er det for en måde at diskutere på?
Ja så forstår jeg hvorfor der ikke er nogen der tør sige deres mening. når man risikerer den slags beskyldninger.
I ved da så godt allesammen at arto så let som ingenting kan afsløre de pædofile hvis de først har en mistanke.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-08 18:35

Jep
Og når Arto orinterer politiet, går der 6 måneder før politiet reagerer.
Det kan godt være, at jeg er småt begavet, men jeg kan ikke få ind i knolden, hvorfor i sidder
og diskuterer noget, som i ikke har fulgt med i ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 19:00

Citat
men jeg kan ikke få ind i knolden, hvorfor i sidder
og diskuterer noget, som i ikke har fulgt med i ?

Og hvad ved du så om det,
er du bedre orienteret end os andre?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-08 19:16

Teil
Jeg tror du er en slidt hane.

valde.
Da du ikke har fulgt med i det, der er skrevet på EB's hjemmeside, så forstår jeg ikke dette

Citat
Hvorfor har du så meget imod at mænd bliver afsløret i at ville have et forhold til mindreårige ???

Hvad er det for en måde at diskutere på?
Ja så forstår jeg hvorfor der ikke er nogen der tør sige deres mening. når man risikerer den slags beskyldninger.
I ved da så godt allesammen at arto så let som ingenting kan afsløre de pædofile hvis de først har en mistanke.

Det er muligt at Arto så let som ingenting kan afsløre de pædofile, men det er først nu der sker noget, og det takket være EB.
4 mænd har været anholdt, 4 hjem er blevet ransaget og flere computere er blevet beslaglagt af politiet.

Hvor ofte har det tidligere været omtalt i medierne at Arto har meldt en pædofil til politiet ?????

Jeg håber, at det har været en lærestreg for mange, og jeg har ikke ondt af dem, der nu går rundt med tyndskid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 19:21

Citat
Teil
Jeg tror du er en slidt hane.

Det kommer fra en sej gammel høne.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-08 19:47

Citat
Og hvad ved du så om det,
er du bedre orienteret end os andre?

Måske ikke, men du har selv skrevet dette :

Citat
Jeg køber og læser ikke EB´s hjemmeside.

Citat
EB rører jeg ikke.

Jeg kan ikke se, at der er noget galt i at læse Ektrabladet.
Sålænge man forholder sig meget kritisk til, hvad de skriver og holder det op mod,
hvad de andre aviser og medier kommer med.

Faktisk mener jeg, det er forkert at undlade at læse Ekstrabladet i en sag som denne
og alligevel komme med de udmeldinger, du kommer med.

Hvad jeg mener om sagen, er så en helt anden sag.
Det vil jeg ikke diskuterer i en tråd som denne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 19:49

Citat
Hvad jeg mener om sagen, er så en helt anden sag.
Det vil jeg ikke diskuterer i en tråd som denne.

Det forstår jeg udmærket, man ser ikke seriøse indlæg her,
inkl. mine.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 29-05-08 21:28

Hvor er de log filer hende ?

Syntes man bliver nød til at se hvad/hvordan de har chattet inden man kan tage parti.

Desuden er jeg egnig med Teil, det er ikke fair play.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-08 21:59
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-05-08 22:38

Jeg hørte udsendelse nu her i tv. Jeg fik ikke større sympati for Pigen. jeg blev klar over at hun havde haft telefonsex med mændene i halvandet år, før hun afslørede dem. I sagde at poæotoet var for lømge om det (6 ,åneder) Havde man så afsløret at en af dem havde forsøgt at få sex ,ed em emeste 13 årig , det ville da være let at afsløre når man kender hans profil - ikke?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-05-08 23:41

Her er åbenbart flere pædofilmedløbere her De klamme stoddere skulle sku klynges op i klodserne Og det er aldeles helt i sin orden at de bliver afsløret med alle midler om det så er ekstrabladet eller hvad der nu skal til .Hvis sådan en slimet kal' rører en af mine piger, opsøger jeg ham og slår ham ihjel.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-05-08 23:48

Fair play ??? Sig mig er i da bindegale Det er måske fair play at der er gamle sygelige stoddere der er parat til at" forfører" vores børn Fair play ............lad os stene tosserne ......på muslimsk...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-05-08 01:11

”Så ka´ de lære dét....ka´ de !”

Det er sgu da fint at EB. nu også har startet Detektivbureau/Gabestok !
Men,……… ”stakkels” mand/mænd,.
Hans liv er totalt ødelagt,..
Ikke nok med at han naturligvis bliver straffet,.!!!
Han bliver straffet mangedobbelt, (hvis han da i det hele taget
Overlever).. p.gr.a. EB., ?

Jeg vil mene det er utroligt svært at afgøre hvor grov/slem/ulækker,
’forbrydelsen’ er,.. (han er jo ikke dømt endnu),.

Men hvis det er XX slemt/klamt,
Hvor slemt/klamt er så :

Narkobagmænd/handlere
Alfonser
Voldtægtsmænd,.. (nu også Kvinder,. !! )
Politimordere
Mordere
div. Røvere
Brandstiftere,..(m/døden til følge)
Voldsmænd … især grov vold, m/døden til følge
Spritbilister (mordere)
Økonomisk kriminalitet… OSV. OSV. OSV.
Listen er næsten uendelig,

Skal de ikke også på forsiden,..??
Vi kan vel lige så godt få SAMTLIGE forbrydere offentliggjort,?
Det må vel være mest retfærdig,.. (demokratisk)
Så får de nemlig ALLE dobbelt straf,

Og ikke kun EB, særlig udvalgte,..!!
(hvem har egentlig udnævnt EB. til ”smagsdommer) ?

I bund og grund, har ca. 95% af befolkningen et eller andet på
Samvittigheden,. (Lige fra at snuppe en ekstra flaske over grænsen,
måske ”glemme på selvangivelsen” osv.)

Så tænk dig lige om,… inden du ”KASTER DEN FØRSTE STEN”

Da vi som bekendt lever i et demokrati,
Burde så ikke ALLE grove forbrydere i EB.s Gabestok ????

Jeg spør’ bare,… ??
Hvad er det lige der gør chat med børn værre end FX salg af dødelig narko, ?

Narkoen er der faktisk ret mange der dør af, bliver hjemløse, og lever en
umenneskelig tilværelse (eller det der er værre),.. der er virkelig tale om
ødelagt tilværelse,..

Så kære ”Tilhængere” hvad er det lige i jubler over,.. ??

Ps. det skal lige understreges,
Jeg er absolut IKKE tilhænger af pædofili,.. LANGT fra.
Jeg går bare ind for retfærdighed-lighed-Demokrati.

Mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-08 02:01

Her er et indslag om sagen, hvor jeg synes, Ekstrabladet svarer godt for sig.
Også på de kritiske spørgsmål.

Og de har jo netop ikke sat mændene i gabestok.

De har sløret deres identitet.
Orienteret politiet.
Og lader nu vores retsmaskineri tage sig af resten.

At der så er oprettet en SMS-kæde, hvor deres identitet
er blevet afsløret, synes jeg derimod er forkasteligt.

Jeg tror ikke at nogle af dem får en dom.
De er blevet stoppet, FØR de har begået noget kriminelt.

Alle de forbrydelser, du nævner, er vand i forhold til med fuldt overlæg at ødelægge et barn psykisk.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-08 02:03

UPS !

http://www.dr.dk/DR1/TVAVISEN/tvaindslag.htm

Indslaget : Velkommen til Ærlig Talt

Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 02:09

Fair play... Hvem siger at det skal være fair play at afsløre forbrydere.
Men det klamme i hele den polemik er, at Ekastrabladet ikke kører den pædofiliserie for at opklare forbrydelserne, men udelukkende for at promovere dem selv, i det platte plan hvor de oftest bevæger sig.

Bladets hovedlinje er pik og patter, mord, blod og voldtægt osv osv, og jo mere vulgært jo bedre. Det der kan give anledning til bekymring er, at denne såkaldte avis ikke laver disse tiltag uden at være ret sikre på at øge deres salg, og det sker jo kun fordi nogen, som ellers ikke køber sprøjten nu spytter i EB's kasse ved at købe avisen, så de kan labbe lidt lækker pædofili snavs i sig til morgenkaffen.

Se blot nedenstående liste fra EB torsdag....det er sgu da kvalmt, eller hwa??

Det glatte look giver kønsvorter
14:45 - 26. maj. 2008

Mandag: Politichef ville kæle med 13-årig
05:58 - 26. maj. 2008

Tirsdag: Soldat til jomfrusex i uniform
05:43 - 27. maj. 2008

Onsdag: 72-årig ville bolle med 13-årig pige
06:00 - 28. maj. 2008

Frederik tæt på at ramme spædbarn
21:19 - 26. maj. 2008

Her fældes politichef
07:00 - 25. maj. 2008

Anholdt ville lære '13-årig' oralsex
15:30 - 28. maj. 2008

Frække fart-piger fundet
12:54 - 26. maj. 2008

Erik og Anni sammen igen
15:31 - 27. maj. 2008

Politichef anholdt og sigtet
11:51 - 26. maj. 2008

Torsdag: Ville betale sex med jordbæris
07:54 - 29. maj. 2008

Fræk femme flashede til filmfestival
12:34 - 24. maj. 2008

Alex gad ikke se brylluppet på tv
07:13 - 26. maj. 2008

Lørdag er Store Onanidag

Ville betale sex med jordbæris

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 02:13

Citat
I bund og grund, har ca. 95% af befolkningen et eller andet på
Samvittigheden,. (Lige fra at snuppe en ekstra flaske over grænsen,
måske ”glemme på selvangivelsen” osv.)

EA_HS
Hvor ved du det fra??? Skulle du ikke bare holde dig til det, som du ved noget konkret om??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 02:17

Ans
Citat
jeg har ikke ondt af dem, der nu går rundt med tyndskid.

Hvor er du ond....hvad med de stakler som har Roskildesyge??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 02:26

Gambrinus

Citat
Og når Arto orinterer politiet, går der 6 måneder før politiet reagerer

Jeg overværede et mindre sammenstød mellem en taxi og en lille husmor i dag... Der gik 6 (seks) min., så var politiet der med 2 mand i en vogn, + 6 kolleger af pakistansk herkomst hidkaldt af taxien

De prioriterer da bare og resten er politireformen. Men ærlig talt, så er 2 buler i 2 biler sgu da vigtigere end en 13 årig snottet tøs, som gejler en gammel impotent stodder op på Arto... nå ik?? Okay...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-05-08 02:35

Hvis EB. virkelig havde ønsket at sløre mandens ideneitet,
så burde man nok ha' undgået noget så tåbeligt som at antyde "højtstående politimand"
og tillige vise et særdeles vellignende foto,. :

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1011035.ece

ps. når det er muligt for en hacker at "bryde ind i USA,s forsvars computer/hemmelig arkiv"
så er det vel en smal sag at opsnuse en kendt Dansk politimand,..
og det ved EB. udmærket,.. men det sælger jo,.. (money money money,)

og det mener jeg er ret uheldigt,..
fordi det hjælper jo ikke meget med en undskyldning (i en lille ulæselig notits) skaden er jo sket,
(skyldig,.. eller ej.)

og hvad der kan komme ud af det,.. kan du lære ved at "studere" Ku Klux Klan,s metoder,...
hæng ham først,... spørg bagefter,...
er det sådan et samfund du ønsker,.. så flyt til USA.
(hellere en skyldig frikendt,.. end en USKYLDIG "hængt")
hvad ville du mon mene hvis det var DIN søn det drejede sig om,.. ??

mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 05:54

EA_HS

Halloo Karl Smart. Du glemte at svare.

Citat
Hvor ved du det fra??? Skulle du ikke bare holde dig til det, som du ved noget konkret om??

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-08 06:01

Jeg ka’ godt se din pointe Klumme.

Et sådan brunstigt brutalt stykke fruentimmer, må være psykisk utilregnelig og sikkert endda ædru.

Hendes Dukke Lise er sikkert blevet sexmisbrugt af hendes langhårede gravhund, da hun var spæd.
Det kan dog aldrig være en undskyldning for ikke at søge hjælp, så hun ikke er til fare for andre.

Det er sikkert heller ikke første gang, hun forsøger at føre et automobil, trods det at hun er kvinde.
En sådan vaneforbrydere må med alle midler pacificeres øjeblikkeligt og uden tøven fjernes fra gaden for at styrke retsbevidstheden.

Sæt den i forvejen ødelagte uskyldige taxachauffør uforvarende
kunne risikere at møde hende på gaden igen.

Dejligt at danskerne er så gode til at hjælpe vores ordensmagt,
når der står så store menneskelige værdier på spil.

Vi har heldigvis her i Danmark ret til at foretage civile anholdelser, hvis vi bare beder pænt om lov først, uden på nogen måde at hæve stemmen endsige armen.

Gambrinus
PS :
For øvrigt ka’ jeg da prale med at 5 % af min samvittighed, er kridhvid.
Nemlig lige i det område hvor de foretog det gyldne snit.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-05-08 07:53

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 30-05-08 09:11

Gambrinus.

Som du ka´ sige det

Jeg er bestemt ikke "for" EB, men jeg tilhører altså ikke noget "fundamentalt" (ét-eller-andet), således at jeg er totalt blind omkring, hvorvidt EB kan lave noget godt.

Min holdning er klar hér:

EkstraBladet har IKKE dømt nogen ! ! !

Men de har helt sikkert FORHINDRET noget "slemt", har sat debatten igang, og har fået en masse andre voksne til at lyne bukserne HELT og hermetisk lukket overfor småpiger....NEM`LI`

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 09:53

Ekstrabladets rolle i dette pædofilihalløj er sammenligneligt med Bush's forklaring på at han invaderede Iraq. Han ville fjerne masseødelæggelsesvåben og skaffe dem demokrati (EB siger de vil jagte pædofile), men virkeligheden var olien = profit, og det samme er EB's agenda....PROFIT Skide hyklere

Derfor er deres hetz usmagelig - Det har heldigvis den positive bivirkning, at man får skovlen under nogle enkelte potentielle pædofile..... i denne omgang. Hvem tror det standser forever af den grund.
EB har jo ikke i sinde at sidde og lege 13 årig barbiedukke de næste 10 år

Den der EA_HS har bare ikke fattet en skid af det hele, men synes selv hans juridiske indsigt og højt svungne retfærdighedssans er sublim.... gud fader i skuret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 11:55

Prøv at se forskellen på hvordan den samme sag udlægges af 2 aviser hvoraf EB er den ene.

http://ekstrabladet.dk/112/article1013911.ece

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080530/AAS/850527532/1002

Bortset fra det, så er hende pigen vist ikke den skarpeste kniv i skuffen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-08 12:26

Citat
Bortset fra det, så er hende pigen vist ikke den skarpeste kniv i skuffen

Det tror jeg heller ikke hun er. Men nu har hun da fået omtale.

At sætte sig ind i en taxa, hvor der i forvejen sidder en kunde

Citat
Østjyllands Politi har afvist sagen, der vil være svær at føre på grund af bevisets stilling.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-05-08 12:39

”kære Klumme”
At ca. 95% af DK,s befolkning ikke har helt ”rent mel i posen”
har jeg fra en TV debatudsendelse, med indbudt publikum,
som deltager,
i udsendelsen deltog ca. 200 personer
udsendelsen var udformet som en retssal, med Advokater,
Forsvarer, og Dommere, osv. (fra den virkelige verden)

Man startede med ret grove forbrydelser, som langt de fleste
kunne blive enige om var forkert,..
herefter gik man gradvis ned i forbrydelsens grovhed,
fx rapseri, ’skrive forkert’ på selvangivelsen, o.lign.
(ALLE typer forbrydelse var repræsenteret,)

efter hver ”utilgivelig” forbrydelse/sag, skulle de enige forlade studiet,
da man kom ned i ”småtingsafdelingen”,..!!!
sad der ganske få, tilbage,..som altså mente de var 100%
ærlige samfundsborgere,. ! (ca. 5%)

altså et realistisk ”billede” af det virkelige DK.
husker desværre ikke navnet på udsendelsen,..
men mener det var ”Thi kendes for ret”, el. lign.

kunne jo passende spørge jer,… KANDU,er,.. er i 100% ærlige, ?
(incl. Sort arbejde, osv…. husk helt tilbage til barndomsårene)

………………………………………………………
yearhouse,..

hvis EB. ikke har dømt nogen,..!!
hvad kalder du så deres forsider,. ?

mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-08 13:57

EA_HS.

Jamen okay... den tager jeg til efterretning, det er en rimelig indikator omend ikke nøjagtig og ja jeg hører til de 95 % af befolkningen, men kan ikke se hvad det har med sagen at gøre. Man kan godt være modstander af og forarges over een type kriminalitet, uagtet at man selv dyrker en anden, uden at det nødvendigvis er dobbelmoralsk eller hyklerisk. Der er jo ikke tale om enten eller.

Hvis jeg lige må komme med en bemærkning vedr. dit sp. til yearhouse. Ekstrabladet har IKKE dømt nogen, men udelukkende forevist hvad der er sket mellem dem og den person, som de har optaget på bånd og senere video. Set med mine øjne har de eklatant dømt sig selv. Alle som een svarede beviseligt, hvis lydoptagelserne og chat udskrifterne er sande, løgnagtigt, og var tydeligt rystede, foruden klovnen som oven i købet stak af. Havde de haft rent mel i posen....bare i deres egne øjne, kunne de have svaret oprigtigt på de sp. som de blev stillet.