/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Klassiske film
Fra : leonard
Vist : 474 gange
300 point
Dato : 29-05-08 10:50

Kan nogen give mig et godt råd om hvor jeg kan finde en DVD med filmen "A Midsommernight´s
Dream" fra 1935? Jeg har prøvet Amazon og Turner Classic Movies uden held. Der må da være
et firma f.eks. i USA,der har den film,men jeg ved ikke rigtigt,hvor jeg skal søge rigtigt. Filmen er
ellers en meget berømt udgave af Shakespeare´s stykke.

På forhånd tak fra Henning Leonard

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 10:52
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-05-08 10:58
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-05-08 11:12
Kommentar
Fra : leonard

Dato : 30-05-08 10:10

Til nogle af Jer der har svaret på mit spørgsmål,vil jeg understrege,at det er IKKE musikken jeg efterlyser men den gamle klassiske Hollywood film fra 1935 i S/H af instruktøren Max Reinhardt!!

Men ellers tak for Jeres svar.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-05-08 10:24

På ebay er den i flere udgaver, prøv at se om den udgave du søger er imellem
http://search.ebay.com/Midsummer-Nights-Dream_W0QQ_trksidZm37QQsatitleZMidsummerQ20NightQ27sQ20Dream

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-05-08 10:27
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-08 14:38
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-08 14:39

sorry hellebirgitte - øjnene har vist fået for meget sol

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-05-08 20:08

Det er ok - men husk solbriller og solcreme og ikke mindst at drikke en masse vand

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 07-06-08 10:51

Til alle Jer,der svarede på mit spørgsmål,kan jeg her meddele,at jeg er ret "klumpedumpe" for det
viste sig,at jeg godt kunne få den gennem "Laserdisken" her i København til 139 kr.Nu glæder jeg
mig til at gense den efter mange år. Jeg så den første gang i DR i 1960´erne engang dengang DR
var en bedre kanal.
Men TAK TIL ALLE JER DER SVAREDE PÅ SPØRGSMÅLET fra Henning Leonard.