/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lille forstærker mellem PC og alm. højta~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 1298 gange
30 point
Dato : 03-03-03 21:31

Jeg er på jagt efter en lille forstærker som kan bruges mellem 4 år gammel PC og almindelige små B&O-højtalere (ca. 20 Watt), så jeg slipper for de grimme pc-højtalere. Forstærkeren skal være med volumen, bas, diskant, balance og on/off-knapper + lille jack til hovedtelefoner. Skriv navn på forstærker og hjemmeside for producent !
(Har Creative lavet noget sådant?)

Tak for svaret !

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-03-03 23:51

gå ned til et genbrugscenter eller noget lign og køb en af de gamle radio/forstærker eller lign

eller vil du have en helt ny og hvilken pris vil du ofre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-03-03 06:52

Hej,

Du kan sikkert som nævnt af technet finde en hos dit lokale Genbrugscenter, men du kan helt sikkert finde dig noget billigt på Den Blå Avis, internet adr. http://www.dba.dk
Du kan også vælge at trække en ledning fra dit lydkorts line-out til dit stereo anlægs line-in, stik der passer kan du få hos din lokale radio forhandler.

Go' lyd...
Søren