/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
I dag er der fandeme medvind
Fra : 3773
Vist : 650 gange
500 point
Dato : 06-05-08 19:43

... i alt hvad jeg rører ved!

Er i andre lige så heldige?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 19:48

Jeg havde dagen i går.
Vore sorte arbejde gik strygende.

I dag gik solen om bag en sky, netop som jeg skulle afprøve den nye parasolfod på hjul.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 06-05-08 19:51

Var ude at cykler. Havde medvind hele tiden.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 06-05-08 19:55

min dag var også sort lige som jeg skulle hygge mig med konen, kom svirgermor,,,,,kan man tænke sig noget værre ???

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-05-08 19:59

Jeg har igennem et års tid samlet mine store tobaksdåser sammen, som jeg atter vil give til børnehaven....
Ungerne er lykkelige.... De har ikke kostet mig andet end plads.

DET kalder jeg medvind, når man FØLER gør en forskel

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 510 point
Dato : 06-05-08 19:59

Jeg har det fan... hyle mig godt.

Bortset fra at Den Røde Baronesse forleden bestemte sig til,
at nu gad hun altså ikke køre mere.
Hun kan være yderst effektiv i sine agumenter.
Hun knækkede koldt og kontant trækakslen af gearkassen.
Ikke så meget pjat !
Og jeg der havde inviteret hende på skønhedsklinik (lakering) i weekenden.

Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-05-08 20:02

Ja, jeg synes også det har været nogle utrolig gode dage..og ja, folk har været fantastisk søde og hjælpsomme de sidste par dage.
---og min mand har lige foræret mig et weekendophold i fødselsdagsgave..jubiiiiiiiiiii!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:04

aiiiii Gambrinus..... Må jeg kondelere!!!!!!!!!

Var lige omkring hjørnet. Fik en velvoksen fadbamse. Smed et par mønter i tyven og scorede 400 af de gode.

Skulle idag passe en syg dreng og arbejdede derfor hjemmmefra. Har pr mobilos solgt fuldkommen urimeligt meget og indgået aftaler om møder med endnu mere salg..... Fuldstændig vildt! Troede jeg fik en halvrolig dag med lidt oprydning og et par soaps ind imellem!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:07

Trækaksler er vel ikke den store ulykke. Skiftede selv mine på den bette røde, da den bygyndte at lyde tænderskærende grimt. Det kostede ikke helt så grimt. Men din er selvfølgelig en italiensk primadonna, såehhhh............

PS Skal hun have rouge på kinderne igen????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:08

Iøvrigt Gambrinus, kan du bare stoppe med al det der ræs på havnen!!!! Det er det der slider!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:16

Vandt iøvrigt i lotto, både onsdag og lørdag. Har naturligvis spillet igen til imorgen (det var ikke MIG der havde købt i Tranbjerg i lørdags - desværre)!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-05-08 20:16

Skivebremserne foran sitter jo inde på gearkassen.
Der er trækakslen fastgjort med en flance og 6 bolte.
Flancen og de 6 bolte var jeg ude og samle op i småstykker
50 meter bagude bag bagerste bagkofanger.
Jeg har fået fat splinter nye gamle brugte dele, men det ser ud til, at gevindene har taget skade.
Det er fan..... ikke til at komme til dernede !
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:16

Havde det været mig, havde jeg sgu betalt for baronessens sygehusophold Gambrinus!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:18

Sikke da noget ævbæv.

Hvodden gik det med betonrørene? Duede de der halløjtalere????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-05-08 20:27

Hun vil ikke lade andre end mig røre hende !
Hun er sgu' blevet sær på sine gamle dage.

Nix
Jeg har ikke haft tid til en sk..
Folk hænger på nakken af mig med deres sat... elektronhjerner.
Jeg har heller ikke fået mine egne flikket sammen.

Alle dem der skulle ha' hjulpet mig, er gået på sygeorlov. (Det må skyldes vejret)
Gambrinus
Det værste er, at jeg ikke kan lade være med at være i godt humør !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:30

Satans------Havde håbet du kom og reddede mine elinstallationer! Men det bliver svært når damen strejker og ingen gider hjælpe dig (kender det godt). Mange mennesker er bedre til at modtage, end til at give hjælp!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:33

Og jeg er jvf ovenstående lidt grimt oppe at hænge (men det er skægt). Desuden er mit bilkendskab mest til småreparationer og så'en.....

Men hvad med at lokke med Dova! Hun ved næsten ! (ikke mindst om biler og måtår-cykler).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:33

Læs: Hun ved næsten ALT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:35

Æhømmmmmnnnnn

Glemte...................

Hun kan ikke døje italienske biler! Og skulle hun skrue på din, bliver hun bare helt utålelig i kritikken mindre italienske benzindrevne automobiler!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:36

Hva' hvis jeg fik en Golf, Dova. Kom du så og stillede ventiler?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-05-08 20:37

Aaaahhhhh
Jeg skal nok få hende til at makke ret.
Det tager bare lidt længere tid end beregnet.
Alt ka' ordnes med tyggegummi og en større mukkert.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:47

http://www.hamk.dk/2008-DM2/index.htm tror iøvrigt dette her en en genoplivning af noget af det gamle Triax rallye! Plejer at være skægt - med masser af både nye og gamle biler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:48

Har du prøvet clips og trussel om snarlig ophugning??? (duede på min Fiat)!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 20:55

http://www.ikrally.dk/nyheder2008.htm Fandeme rigtigt

Det skal jeg sgu se. Plejer at være overstrøet med gamle Cheveller, Golf II'ere, Pug'er, Ascona'er og måske en enkelt Cooper. Måske stiller Meyer op med hans gamle røde Fiat 128 3P. Med lidt held, en dag fyldt med skrålende Weber karburatorer og "rigtige" nye rallyebiler der drøner rundt, skydende mere end en bedre John Wayne Western. Wauwwwwwww

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 20:59

Citat
Har pr mobilos solgt fuldkommen urimeligt meget og indgået aftaler om møder med endnu mere salg..... Fuldstændig vildt! Troede jeg fik en halvrolig dag med lidt oprydning og et par soaps ind imellem!

Hvis jeg var dig ville jeg seriøst overveje at arbejde hjemmefra her efterdags
Dejligt at hører der er medvind på stierne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 21:02

Citat
mangorossa

Citat
min mand har lige foræret mig et weekendophold i fødselsdagsgave..jubiiiiiiiiiii!

STORT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:09

Jamen selvfølgelig Pia! Men normalt er det nemmere at passe jobbet fra bunkeren af. Der er serveren jo og så'en. Kalendere og alle de andre gutter og gutinder (og andre nyttige idioter)!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:10

Tjaeee, der er mange måder, hvorpå man skaffe sig lidt på den dumme...weekendophold LOOL Alletiders........ Suppe, steg og is, og så er det på køjen...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:16

Vi andre (de nyttige........) får skam også en tur. Men først i sensommeren.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:16

Iøvrigt må du ikke drille i min tråd Klumme!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:17

Ja men så betaler du jo heller ikke for det hehehe, som mangos mand LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:19

Jeg driller da ikke. Konstaterer bare facts

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:20

Det gør jeg ikke! Jeg er jo en af de nyttige ..........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:21

Alligevel Klumme, ren tråd, ikk'?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:23

Det er sgu da en smalltalk....... Men så kan jeg da gå i min seng. Æu Bæu...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 21:25

Citat
Jeg driller da ikke.

Klumme du kan jo slet ikke lade være

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:25

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:30

Slemme Klumme!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:31

Slumme Klemme.....øhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 21:31

Nat nat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 21:35

Citat
Nat nat

Ja Ja det er godt med dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:35

LOOOOL

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 21:54

Fandeme lige til fem stjerner!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 21:56

Citat
Er i andre lige så heldige?

For at vende tilbage til det du spurgte om så JA JA . Jeg fik solgt vores båd med en GOD fortjeneste
og er ovenud glad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-08 22:22

Sjow tråd

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-05-08 22:33

Hvorfra ved du at han ikke skal betale Klumme?

Tak Pia, ja jeg glæder mig også meget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-08 22:38

Citat
Tak Pia, ja jeg glæder mig også meget

Det kan jeg godt forstå. Heldige asen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 23:03

Jeg tror Klumme gættede Mango! Så jeres Brugs var lukket, iøvrigt! Øv, så kan man ikke proviantere smøge og Cola der mere, når man er på gennemrejse!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 23:06

Iøvrigt hoppede der lige en mail ind. Har sgu solgt et anlæg mere! Tror jeg overvejer at blive hjemme igen imorgen!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-08 23:09

Mangler iøvrigt 7063 poæng i at runde 100000.

Tror jeg vil til at svare på aaaaaaallllt!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-05-08 08:35

Hvad er det for anlæg du sælger 3773?
Ja den brugs har været lukket i 3/4 år snart...ja det er lidt træls, men du kan købe smøger og cola i Grillbixen. Der kan man også købe brød lidt pålæg og mælk...sååeh vi klarer den lige *GG*

Ja jeg ved godt Klumme gættede...det gør han jo altid...han ved jo ikke en dyt om noget som helst.
Og jo jo...der er skam visse modydelser *FNIS* ....så som: kærlige ord, opmærksomhed, blomster i ny og næ, ...der er ikke noget der er gratis i denne verden

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-05-08 08:36

Ja Pia..jeg er en meget heldig kvinde...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-05-08 09:09

He Pia, du skal ikke være så misundelig, du skal jo selv på ferie her lige om snart