/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
O.v.n Tak for lykønskning :-)
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 694 gange
500 point
Dato : 01-05-08 21:48

Tak for lykønskning
Kh ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 23:42

Da jeg vandt månedens lodtrækning, var Nordsted1 som startede en tilykketråd: http://www.kandu.dk/Spg117874.aspx udannet som jeg er, overvejede jeg ikke et spørgsmål lig denne og jeg kan heller ikke hæve ret meget i det aktuelle spørgsmål, jeg har simpelhen været for spørgelysten, men jeg hæver en gang i morgen, så spørgsmålet kommer op i Seneste nye igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-08 23:50

o.v.n jeg er ikke helt med, men hvis jeg forstå det som, at du vil oprette en takke igen tråd, så skal du altså ikke gøre det, det var ikke derfor jeg oprettede en tillykketråd til dig - BASTA - slut roger over

Og hvis jeg har misforstået det du skriver, undskylder jeg på forhånd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 23:55

Nej ikke nu Nordsted1, det er alt for sent og jeg har heller ikke ret mange spørgepoint, men pinlig at jeg ikke gjorde det dengang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-08 23:56

Vel er det da ej pinligt, du sagde da tak i tråden.

Når du går til fødselsdag og giver en gave, får du vel heller ikke en igen??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 23:57

Heller ikke derfor at jeg oprettede mit "spørgsmål" til Benjamin.Hansen, nu er det for sent men jeg burde måske have holdt mig væk herfra

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 01-05-08 23:58

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 00:01

Nææ hvorfor dog det, Benjamin Hansen vil dig det godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 00:04

Citat
Benjamin Hansen vil dig det godt
det jeg mener er, vi kan jo ikke vise det på andre måder

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-05-08 22:34

Tak for svaret o.v.n..

Jeg accepterede den med Smily, jeg elsker mennesker der smiler...

Point er lidt lige meget, men det er jo dejlig når de udløser en premie...

Men det allerbedste er jo nor folk får løst ders små problemer.

Jeg meget glad for at du oprettede tråden og ønskede tillykke.

Årsagen til der er gået lidt tid med at lukke denne, er at jeg er nede modanisere et værelse ved min far (dejligt at gøre gode gerninger...)

Endnu engang tak.
vh ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 00:38

Velbekomme fra en forårs travl bonde, vi har jo hver vores hverdag uden for Kandu, men det er meget rart at kunne bruge Kandu når man mangler lidt hjælp til et eller andet