/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
!!Naaj Ans!!
Fra : Sunowich
Vist : 834 gange
10 point
Dato : 30-04-08 00:14

Ser til min store forbavselse at du har udelukket mig og Eyvind fra din tråd om Rafter hvor vi har hjulpet dig seriøst Udelukkende fordi vi tager lidt pis på dig i en anden tråd om at få lukket sine åbne spørgsmål.. Latterligt sir jeg dig bare Og selv tak for vores hjælp Sov vid-og-underligt

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 30-04-08 00:19

Hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-08 08:29

Suno, Ans har en skrue løs.
En selvskærende ville hjælpe.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-04-08 09:30

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-04-08 11:07

*FNIS* Ans har ikke en skrue løs, hun er bare så selvretfærdig, at der ikke er plads til andre end hende selv i hendes univers!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 11:18

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 11:21

Ja hun skal da ikke forvente hjælp fra mig fremover med den holdning Nå nok tid er der brugt på den nu
Der er dømt skinsnydelse hvilket giver posivitet Prøv det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-04-08 11:25

æv...her er ingen sol..nok derfor jeg er så træls *GG*

Kommentar
Fra : cjuul

Dato : 30-04-08 13:07

Citat
Ja hun skal da ikke forvente hjælp fra mig fremover med den holdning

Prøvede lige for sjov at kigge. Hun har 14 profiler så pas på med hvad i siger. Mig har hun også lige svinet til ??? Ved ikke af at jeg har gjort hende noget !!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-08 13:14

Hun mangler et rigtigt mandfolk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-08 13:27

Citat
Hun har 14 profiler så pas på med hvad i siger.

Sig du bare din ærlige mening.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-04-08 13:44

Citat
Prøvede lige for sjov at kigge. Hun har 14 profiler så pas på med hvad i siger. Mig har hun også lige svinet til ??? Ved ikke af at jeg har gjort hende noget !!
- tror ikke du skal tage det så tungt, det gør vi andre ikke, til trods for den tider ubehagelige tone.

Citat
Sig du bare din ærlige mening.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-08 13:47

næh pve har ret
hun bider ikke så hårdt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 17:17

Jeg kan ikke så godt li' damemennesker der bider - men de må da gerne nappe lidt.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 30-04-08 18:24

Jeg kendte éen, der vænnede mig af med at bide negle....

Hun slog mine tænder ud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 18:44

Smart yearhouse, så kan du drikke en øl og bide negle samtidig - med det løse gebis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 18:48

Sunowich - Eyvind kan ikke uden videre udelukkes fra et enkelt spørgsmål.
http://www.kandu.dk/Spg120637.aspx#1369513

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-08 00:22

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-08 00:23

Ja ans har ikke lige tænkt sig at komme herind forstås der er ellers mulighed for at

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-05-08 09:59

Ja Eyvind

....Og jeg kan spise pommes frites uden at åbne munden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 10:56

Og de siger at
Kvinder snakker ikke mere end mænd,
de bruger bare flere ord.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-05-08 22:52

Og de snorker ikke !

Det, der høres om natten er blot, stemmebåndet der er ved at spole tilbage

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 08:39

Citat
Det, der høres om natten er blot, stemmebåndet der er ved at spole tilbage

Ja de er så gammeldags at de ved ikke hvorledes en CD fungerer.

Den gammeldags teknik ser vi også når snakken kører i samme rille time efter time.
Præcis som en grammofonplade.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-05-08 08:45

Mange spiser Ementhaler-ost..

Så kan de osse snakke gennem hullerne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-05-08 08:46

(nu falder der snart brænde ned?)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 08:59

Ans holder sig væk fra denne tråd,
hun spoler nok båndet endnu.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-05-08 09:37

hmmm...måske.

Men er der ikke noget om....at den "østrogene" side, plejer at få det sidste ord?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 10:16

Ans gider da nok ikke snakke med sådan nogle fjollehoveder som jer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 10:17

> os

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 10:27

Citat
Ans gider da nok ikke snakke med sådan nogle fjollehoveder som jer.

Det må siges være en gave fra guderne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 10:35

osse Eyvind er begavet.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-05-08 10:37

He he....

Hun siger nok, at vi ligner GUD?...Det kan vi jo være stolte a´......

Med mindre hun er buddist

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-08 23:22

Citat
Det, der høres om natten er blot, stemmebåndet der er ved at spole tilbage

Og du sagde jeg har humor
Hvad kalder du så dette ??????????????????+