/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjemmeside programmer..
Fra : Anna_tom
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 29-04-08 21:09

Jeg ville lige høre om der er nogle der har nogle gode erfaringer med brug af forskellige programmer til at opbygge en fed hjemmeside fra bunden af? programmet skal være gratis..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 21:32
Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 22:43

Mener at 123 koster lidt.Det er vist kun den første måned der er gratis..
Men Mono er gratis

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 22:44
Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 22:45

Ups..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:09

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 23:16

owich

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 23:19

Ps.Det link jeg sendte med,henviser direkte til den side hvor der står at det kun er den første måned der er gratis
Jeg har selv to hjemmesider derinde,og er meget glad for dem.Jeg véd godt der er et par stykker herinde der ikke er så vilde med dem.Men smag og behag er jo forskellig

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-08 23:37

Hvorfor henviser alle sammen til CMS systemmer når Anna_tom spørger om programmer til at programmere hjemmesider i fra BUNDEN???

Der er flere og vælge imellem og alt afhængig hvilket sprog du vil kode i er der nogen der er mere populærer end andre. Selv koder jeg i asp og asp.net og bruger derfor MS VWD (Microsoft Visual Web Developer 2005 Express Edition) som er gratis. Der er selvfølgelig også andre editorer og vælge imellem, der er en der hedder Stones Webwriter som også er en gratis version, så vidt jeg husker, den kan bruges til både asp og php. HVis du vil kode i php så er Dreamweaver mx mit bedste bud.

Hvis du ikke har et webhotel er der flere gratis, gode som dårlige, hilsoe.dk har jeg kun hørt godt om, alt er gratis, der er personlig support samt forum hvor du kan stille spørgsmål.

Håber det var et svar du kan bruge.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 23:43

Webnoob:
Det er godt du er her og kan hjælpe.
Måske er vi et par stykker her der lige har misforstået spørgsmålet.Det kan jo ske for selv den bedste...
Vi har ikke svaret i nogen ond mening
Jeg er helt sikker på du er den rette til at hjælpe spørgeren

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-08 23:46

Det ved jeg skam godt I ikke gør, alle vil gerne bare hjælpe. Men har man ikke forstand på det der bliver stillet et spørgsmål om, så burde man ikke svare det kan bare forvirre spørgeren mere ;)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-04-08 23:59

Her har været tale om misforståelser...Som Anna nok vil læse på et tidspunkt.
Sov dejligt.Nu smutter jeg til køjs

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 00:23

Forvirre spørgeren Vrøvl det er vel nærmere dig der blir forvirret

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-04-08 00:28

når hvad bliver jeg forvirret over? Troede jeg kendte mig selv bedre end andre , så nu er jeg forvirret.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-04-08 17:30

Sun og jeg prøvede at hjælpe..Så du skal ikke være så negativ..Hvis vi har lavet en fejl,så tilgiv os.
Her prøver vi jo kun at hjælpe.men ingen er fejlfri,vel??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-04-08 22:49

jeg er heller ikke negativ undre mig bare over hvorfor Sunowich skal komme emd sådan enmærkelig kommentar.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-08 00:21

Prøv evt at svare på din ide og lad være med at belærer andre Forventer at hører et eller andet fra spørgeren

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-05-08 00:28

Jeg har svaret det jeg vil, jeg venter bare på yderliger fra Anna_tom.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-08 08:17

Uanset om man vil kode: HTML, XHTML, XML, CSS, Javascript, VBScript, SQL, JAVA, ASP, PHP, Perl, Phyton ..eller andre 'WEB'-sprog, så er en alm. ASCII editor al rigeligt. F.eks. Notesblok (notepad.exe) som følger med Windows.
Jeg har sågar brugt Notesblok til redigering af kildekode for: BASIC, Pascal, C/C++ og LISP
Hvis du udover alm. redigerings features som; Slet, Kopier, Sæt ind.. osv. også vil have syntakstjek, farvekoder mm. så prøv Kashmir:

http://www.redsofts.com/soft/589/67958/Kashmir_Web_Editor.html

Det er freeware !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anna_tom

Dato : 02-05-08 00:53

Tusind tak for jeres hurtige svar :)

Er nu ved at opbygge hjemmesiden vha. dreamweaver.