/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
trådløs på bærbar er væk
Fra : fredag
Vist : 670 gange
200 point
Dato : 25-04-08 09:47

Hej jeg har en bærbar computer HP pavilion med trådløst netkort i. Det fungerer lige pludselig ikke. Jeg har prøvet med systemgendannelse uden held. Hvordan kan jeg finder kortet for at se hvilket mærke det er så jeg kan finde driver på nettet. Eller kan det tænkes at jeg er kommet til at deativere det uden at vide det, men hvordan kan jeg så aktivere det igen. Jeg har vista home på maskinen. Når jeg går ind i netværksforbindelse finder den ikke noget trådløst netværk......HJÆLP

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-04-08 10:11

Se efter i enhedshåndtering, ligger den ikke der skal du starte tilføj nyt hardware. Ellers må du køre en recovery F10 eller F11 under opstart.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 25-04-08 10:18

Ved recovery vil jeg så ikke slette alt det som er på maskinen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-04-08 10:34

Man skal altid med jævne mellemrum lave backup af sine data, på nogle maskiner er der 2 former for recovery, een til fabriksindstillinger (formaterer) og een hvor du kan indstallere fra en backup, du selv har lavet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-04-08 11:04

På nogle maskiner er der en lille knap, hvor man kan tænde og slukke for det trødløse kort. Du kan være kommet til at trukke/skubbe denne lille knap.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-08 11:08

Foran på din computer sidder der en lille knap som tænder og slukker for den trådløse del.
Der er en lille bitte lampe som lyser når den er tændt.

Jeg kan ikke lige huske om knappen på din model er en skydeknap eller en trykknap, men det kan du tydeligt se.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 25-04-08 11:27

Har lige talt med HP og de har fundet ud af at kortet er kaput, så jeg skal sende computeren ind.....ellers tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-04-08 11:40

Selv tak.

Annuller spørgsmålet
Fra : fredag

Dato : 05-05-08 15:22

Kontaktede HP og der var stadig garati på.......så det er løst