/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Microsoft Outlook Express
Fra : Fynboerne
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 21-04-08 13:34

Jeg modtager af og til mail fra venner og familie med morsomme tegninger. Når jeg videresender dem, får modtagerne tomme felter med et lille kryds i øverste hjørne. Hvad er der galt med mailen?
Jeg har før sendt den slags videre uden problemer.
Kan det skyldes at jeg har fået en nyere udgave af Woord, det er en 2003 jeg har fået.
Kan det skyldes en anden virustester eller spamfilter?
Håber der er en der kan hjælpe mig.
Der er dygtige folk her på Kandu.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-08 13:40

Det kan være dem du sender videre til,mangler et program,som f.ex. Power Point Det kan mange gange hjælpe,så man kan se billederne.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 21-04-08 13:42

Dem som modtager mine mail, har før kunne se disse billeder, så tror ikke fejlen ligger der.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-08 13:57

Nej,det er så ikke sikkert.Håber i finder ud af det

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 21-04-08 14:03

prøv at gå i Funktioner og videre til Indstillinger vælg her fanebladet Send - Gå ned til Format for afsendelse af email - og marker her HTML - herefter trykke du på knappen Indstillinger for HTML og her sætter du et flueben ud for Send billeder med meddelelser

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-08 14:09

Citat
Kan det skyldes at jeg har fået en nyere udgave af Woord, det er en 2003 jeg har fået
nej det kan det ikke, for du skriver du bruger Outlook Express og det har intet med Word at gøre.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 21-04-08 14:25

Tak for svaret til bentjuul.
Jeg har prøvet at lave ændringen og har prøvet at sende en mail til en ven, så nu skal jeg bare have en tilbagemelding fra ham om det er lykkes.
Det lyder da som en god forklaring på mit spørgsmål.
Det med Woord, var også bare noget jeg skrev, det er jo sommetider det er det mest mærkelige der sker, når der ændres på et eller andet på PCen. *S*

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 11:37

Prøv også at foreslå modtagerne at tømme deres midlertidige internet filer, hvis den mappe er overfyldt kan der være problemer med visning af billeder

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 25-04-08 17:05

Tak for svaret bentjuul.

Det var jo lige den løsning jeg kunne bruge. Nu sender mine mail billeder og andet med til modtagerne.
Tak