/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver Driver Driver Driver
Fra : Tr4nE
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 16-04-08 23:39

Hej Jeg en sidde og søgt som en gal for at finde dem men typisk nok uden held, mangler følgende drivers:

Mobile Dual Core Intel Pentium T2080 (1.73GHz)
Inbygget webcam (Bison) kender ikk modellen på den

Mvh

Tr4nE

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-04-08 03:25

Driver til processorer findes kun eet sted, og det er i Windows, de kan ikke hentes nogen som helst tseder.

Indbygget webcam finder Du driver til i den medfølgende CD/DVD

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 17-04-08 05:36
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-08 11:10

Kontrolpanel System Hardware Enhedshåndtering billedbehandlingsenhed Er der en gul trekant ?? slet driver genstart Også selv om der ikke er gul trekant Den geninstallerer selv når du sætter webcam til

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 17-04-08 18:42

Citat
Kontrolpanel System Hardware Enhedshåndtering billedbehandlingsenhed Er der en gul trekant ?? slet driver genstart Også selv om der ikke er gul trekant Den geninstallerer selv når du sætter webcam til
der er en gul trekant og kan jo ligesom ikke slette noget som ikke er blevet installeret og kan ikke tilslutte den når den er inbygget i min laptop

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-08 12:50

http://drivers.softpedia.com/get/SCANNER-Digital-CAMERA-WEBCAM/OTHER-SCANNERS/Acer-Extensa-5200-BISON-Webcam-Driver-696.shtml

nu ved jeg ikke hvorfor et styresystem du bruger men der er mange muligheder for drivere til webcam

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-08 12:50
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-08 00:25

Så sæt maskinen til at finde ny hardware i kontrolpanel

Annuller spørgsmålet
Fra : Tr4nE

Dato : 14-05-08 22:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål