/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne Yahoo Toolbar
Fra : Breunski
Vist : 846 gange
50 point
Dato : 12-04-08 09:27

Hvordan kan jeg fjerne yahoo toolbar igen?

Jeg har prøvet gennem kontrolpanel og direkte gennem uninstall filen i yahoo mappen. Jeg har også forsøgt i selve værketøjslinien, men siden vises ikke, samme resultat får jeg, når jeg prøver at søge i Help to remove. Men intet virker.

Der må da være en måde at slippe af med det på?

Kommentar
Fra : leob

Dato : 12-04-08 09:50

nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med
Citat
Jeg har også forsøgt i selve værketøjslinien, men siden vises ikke

Har du prøvet i IE at gå i VIS og vælge VÆRKTØJSLINEN. Er der ikke en Yahoo toolbar med et flueben?
leob

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-08 10:06

Prøv i IE at gå i Funktioner videre til Administrer tilføjelsesprogrammer videre til Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer i den nye boks du får frem markerer du YahooToolbar og nederst makerer du Deaktiver og klikker OK.

Nu forsvinder Toolbaren fra IE og det er muligt at afinstallere via Kontrolpanel og Tilføj eller Fjern programmer.

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-08 10:34

Højreklik start. Gå i stifinder. Find yahoo og højreklik. Slet. Finder du den ikke i stifinder så brug søg og slet den derfra.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : petura

Dato : 12-04-08 18:15
Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-04-08 20:10

Jeg havde også en gang en yahoo toolbar, som ikke ville lade sig fjerne - hverken med uninstall eller Tilføj/fjern.

Til sidst fik jeg bugt med den ved et fjerne en fil i fejlsikret tilstand.

Jeg kan finde linket til dig, hvis du ikke har løst problemet.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-04-08 20:13

Du får lige linket. Tråden er lidt lang, men de vise ord kommer til sidst

http://www.kandu.dk/Spg108803.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 20-05-08 11:32

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 20-05-08 11:43

Selv Tak.