/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Får fejl på mange sider !!!
Fra : Traffic
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 05-04-08 10:21

Jeg de seneste dage fået mange fejl på de websider jeg besøger !!
Altså den gule trekant i bunden med teksten "udført, men med fejl på siden"

Og siden vises ikke korrekt !!

Hvad er der galt ??

Nazgul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-04-08 10:39

Start med at gå i - funktioner - internetindstillinger - slet

Så slet midlertidige internetfiler, cookies og ryd siden, og se om det ikke hjælper

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 05-04-08 10:50

prøv at køre f.eks. gratisprogrammet ad-aware, det kan fjerne alle de ting der kan blokere for at se siderne rigtigt

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 05-04-08 13:11

Jeg kører cccleaner ret ofte og den burde vel gøre det samme !

Nazgul

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-08 14:16

Mange fejl kommer pga dårlig programkode, javascript og hva' det nu ellers hedder, og hvis man f.eks blokerer for sider i HOSTS.

Jeg bruger HostsMan og jeg har rigtigt mange fejl, siderne vises dog for det meste alligevel, jeg har os fejl på Kan.du.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-04-08 17:21

Jeg har lavet en ny startside,og nu får jeg ikke mere den dumme fejlmeddelelse med det gule udråbstegn
God weekend til alle