/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
scanning af billeder.
Fra : johnni
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 26-02-03 13:34

hej med jer.
er der nogen herinde der kan hjælpe mig,jeg har nogle billeder jeg gerne vil have scannet,og da jeg ikke selv har nogen scanner,vil jeg høre om det er nogle der ved hvor man kan få dem scannet,det skal være i københavn.
mvh.johnni.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 26-02-03 13:38

Nu er jeg godt nok fra Nordjylland, men her kan få det gjort på Biblioteket, så mon ikke du kan det også i København.
mvh
summer

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 210 point
Dato : 26-02-03 13:38

Hej Johnni!

Prøv i den nærmeste fotobutik!

De er alle i stand til at tage aftryk efter papirbilleder og vil vel nok også være i stand til at levere en CD med hvorpå billederne er scannet ind.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-02-03 22:01

Inernetcafê
Skole
Bibliotek
Naboen (måske

Kommentar
Fra : summer

Dato : 26-02-03 22:46

Nå så er Kandu kørende igen

johnni, et hvert bibliotek gfør det: http://www.kkb.bib.dk/hovedbiblioteket/hbitf/itlab/hbitlab.htm
Hvad med at investere i en scanner selv? Den er da næsten ikke til at undvære, og koster jo ikke ret meget: http://www.edbpriser.dk/
Jeg har selv denne:
Mustek BearPaw 1200 CU
Type: Flatbed 36 Bit
Resolution: 600x1200 dpi
Interface: USB
SCSI
Software: Photo Expres SE, Adobe ActiveShare

En rimelig god scanner, som koster 499kr. i Datatell http://www.datatel.dk/

Så det..........
summer

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-02-03 23:27

tak for svarene allesammen og en skal jo ha poingende jeg kan desværre ikke dele dem mvh.johnni

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 26-02-03 23:28

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-02-03 01:27

Hej Johhni!

Selv tak - ja det bliver dejligt når / hvis vi får mulighed for at dele point!

Det er da ellers noget af et godt tilbud Summer beskriver m.h.t. til scanner - ku' være min snart trænger til udskiftning; men det mener min viv nok ikke

Mvh
Bjarne