/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
ret i foto gratis
Fra : pejh
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 27-03-08 22:41

vil meget gerne høre om et gratis foto program hvor man let kan redigerer i foto, så som at klippe noget ud af foto og så sætte noget andet ind.
Det må også mget gerne være på dansk og være simpelt[uden at bruge lag]

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 22:46

Hej med dig.
Prøv at downloade picassa 2 . Det er grstis og smadder godt.
Ellers findes der et billed behandlings pogram der hedder www.pensionistedb.dk
Det er også gratis .Det er en pensionist der har siddet og oversat et pogram der er på engelsk, idet han var træt af at det engelske for mange er svært.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 23:10

Du kan jo godt bruge paintshop som ligger på din komputer allerede Der kan du både klippe og skære mm.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-08 03:15

Progammet hedder PhotoFiltre piaskov men du har ret i at det kan hentes på PensionistEDB, det faktisk et godt program og på siden PensionistEDB kan der hentes et utal af guider i at bruge de forskellige funktioner, selv foretrækker jeg i øjeblikket IrfanView, også et gratis billed program, der kan hentes mange plugins til den også en dansk sprogfil: http://www.irfanview.com/
Vil så lige tilføje at PhotoFiltre også kan snakke dansk, så det er lidt et spørgsmål om smag og behag hvilken man foretrækker, Picassa har jeg prøvet men fandt aldrig rigtig ud af at bruge den, som nybegynder i foto redigering vil jeg anbefale at du lytter til piaskov og henter PhotoFiltre, med de mange guider er det let at komme i gang

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-08 08:12
Kommentar
Fra : dior

Dato : 28-03-08 16:22

Prøv evt. at kigge på denne side:
www.kattegalleri.dk
Søg derefter på Billedredigering. Denne gruppe har intet med katte at gøre,men man kan få gode råd,og selv give gode råd,lige som her
Ps.Du skal starte med at klikke på "Søg grupper".

Kommentar
Fra : dior

Dato : 28-03-08 16:22

Der er også en gruppe der kalder sig FOTO samme sted

Godkendelse af svar
Fra : pejh

Dato : 04-04-08 17:49

Tak for svaret o.v.n.. og undskyld jeg først nu svare men da det ikke selv var mig der skulle bruge programmet ville jeg først vid hvad der var blevet valgt af ALLE JERES Udemærket svar.
Tak for hjælpen og gode link allesammen og pensionister

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-08 17:56

Selv tak, hvilken program valgte du

Kommentar
Fra : pejh

Dato : 05-04-08 09:23

Det blev PhotoFilter